ارتقای شاخص های عملیاتی و مالی بانک در سال ۹۵

بانک مشترک ایران و ونزوئلا با توسعه فعالیتهای خود موفق به افزایش سود عملیاتی حاصله نسبت به سال قبل شده و افزایش روند سود آوری و بهبود سایر شاخصهای عملیاتی و مالی بانک در سال جاری نیز قابل انتظار است

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بانک مشترک ایران- ونزوئلا پس از اخذ مجوز از بانک مرکزی با حضور صاحبان سهام این بانک در روز شنبه 29خرداد 1395 در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

در این جلسه پس از ارایه گزارش فعالیتهای  هیأت مدیره بانک طی سال مالی 1394 توسط آقای داوود بنایی مدیر عامل و همچنین استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، مربوط به دوره مالی یاد شده که بر مبنای استاندارد جهانی گزارشگری مالی (IFRS) تهیه شده بود، به تصویب اعضای مجمع عمومی رسید.

در این جلسه مدیر عامل بانک مشترک ایران -ونزوئلا، ضمن اشاره به فهرست اهم اقدامات انجام شده و همچنین عناوین برنامه های عملیاتی در دست اجرای بانک برای سال جاری، دوره مالی 1394 را سال حضور فعال بانک مشترک در عرصه بانکداری نوین دانست و اظهار امیدواری نمود که بانک با استعانت از خداوند متعال در دوره پسا برجام ضمن تکمیل چرخه فعالیت های بانکداری الکترونیک خود در سال 95، نقش موثرتری در نظام بانکی کشور ایفا کند.

وی همچنین با اعلام اینکه بانک مشترک، علیرغم فراز و فرودهای نظام بانکی کشور در سال 94، با توسعه فعالیتهای خود موفق به افزایش سود عملیاتی حاصله نسبت به سال قبل شده، در مورد افزایش روند سود آوری و بهبود سایر شاخصهای عملیاتی و مالی بانک در سال جاری نیز ابراز امیدواری نمود.

آقای بنایی در پایان از عملکرد مشتریان معتبر و اعتماد آنها نسبت به بانک تجلیل کرده و از حمایت های صاحبان سهام و تلاش های هیأت مدیره، مدیران و کارکنان بانک تشکر و قدردانی به عمل آورد. همچنین موسسه حسابرسی بیات رایان بعنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی بانک برای سال مالی منتهی به 1395 انتخاب و روزنامه کثیر الانتشار دنیای اقتصاد نیز جهت درج آگهی بانک  تعیین شد.

 

کد خبر 12099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =