طرح افزایش تولید محصولات لبنی نیمه دوم سال راه اندازی می شود

رئیس شعبه ساری بانک توسعه صادرات ایران اعلام کرد: در راستای حمایت از بنگاه های تولیدی صادرات محور، طرح توسعه تولید و بسته بندي محصولات لبنی شرکت کاله تحت عنوان شرکت سولیکو در شعبه ساری این بانک تامین مالی شد که تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش اگزیم نیوز از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، شعبه ساری با پرداخت 20 میلیون یورو از محل منابع اگزیم بانک، امکان خرید تجهیزات و ماشین آلات سه خط بسته بندی محصولات لبنی با ظرفیت بسته بندی 796 تن در روز و اشتغالزایی 58 نفر را فراهم کرد.

یعقوب انیسی افزود: این تسهیلات در سال های 97 و 98 پرداخت شده و ماشین آلات یادشده خریداری و در محل این واحد  نصب شده اما به دلیل شیوع کرونا و محدودیت های ایجاد شده، راه اندازی این خطوط به بعد از فروکش کردن بحران کرونا موکول شده است.

وی با اشاره به اینکه شعبه اگزیم بانک ایران در مازندران با تمرکز بر سه محور اصلی صادرات، تولید و اشتغالزایی در راستای تحقق اهداف جهش تولید گام برمی دارد، گفت: طی سال های گذشته کارخانه تولید فولاد البرز ایرانیان با دریافت 58 میلیون و 500 هزار یورو از منابع بانک و صندوق توسعه ملی شعبه ساری، توانست برای 320 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده و تاثیر بسزایی بر اقتصاد منطقه بگذارد.

به گفته رئیس شعبه ساری بانک توسعه صادرات، این شعبه با مشارکت در تامین مالی طرح توسعه زیرساخت های گردشگری در منطقه عباس آباد بهشهر، زمینه ارزآوری و کمک به اقتصاد منطقه را از مسیر جذب گردشگر فراهم آورده است.

انیسی اظهار داشت: برای اجرای این طرح 24 میلیارد ریال تسهیلات در اختیار مشتری قرار گرفته است.

کد خبر 36261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =