با روش های اصولی و تجربه شده  نوسانات بازار ارز را کنترل می کنیم.

رییس کل بانک مرکزی نوشت: بانک مرکزی، با هیجانات بازار، هیجانی برخورد نمی‌کند، بلکه با رویکرد اصولی و استفاده از امکانات و روش‌های تجربه شده ثبات لازم را به بازار اعاده خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اگزیم نیوز، عبدالناصر همتی در ضفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: در خصوص آنچه که موجب تصمیم اف‌ای تی اف برای اعلام اقدامات تقابلی علیه ایران شد و مطابق انتظار موجب خرسندی دولت امریکا و موجه نشان دادن تحریم‌های ظالمانه آن‌ها شد، صحبتی نمی‌کنم.

وی ادامه داده است: به دنبال این اقدام، همانگونه که قبلا تاکید کردم، گروهی در تلاش بوده و هستند، تا با ایجاد فضای روانی بی ثباتی و نیز اعلام نرخ‌های بی پایه و غیر معاملاتی در فضای مجازی، در چارچوب فشار حداکثری امریکا، این تصمیمات را تکمیل کرده و ثبات بازارها، از جمله بازار ارز را مجددا به هم بزنند.
همتی در ادامه یادداشت خود افزوده است: بانک مرکزی، با هیجانات بازار، هیجانی برخورد نمی‌کند، بلکه با رویکرد اصولی و استفاده از امکانات و روش‌های تجربه شده خود در طول ماه‌های گذشته و با رهیافت صبر و تدبیر، تلاش‌ها برای سفته بازی از طریق تحمیل شوک به بازار ارز را با تقویت اقدامات در دست اجرا، خنثی و ثبات لازم را به بازار اعاده خواهد کرد؛ به هموطنان عزیز نیز توصیه می‌کنم از ورود به دام روانی سفته بازان و سودجویان پرهیز کنند.

کد خبر 32451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =