برگزاری دومین همایش تأمین مالی صادرات با محوریت نوسانات ارز

مدیر کل دفتر توسعه خدمات بازرگانی از برگزاری دومین همایش تأمین مالی صادرات با رویکرد نوسانات نرخ ارز و همچنین پیگیری مصوبات همایش نخست خبر داد

مدیر کل دفتر توسعه خدمات بازرگانی از برگزاری دومین همایش تأمین مالی صادرات با رویکرد نوسانات نرخ ارز و همچنین پیگیری مصوبات همایش نخست خبر داد.

به گزارش اگزیم نیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، فرهاد نوری، با اعلام این خبر اظهار داشت: دومین همایش تأمین مالی صادرات با رویکرد نوسانات نرخ ارز ضمن پرداختن به مشکلات و دغدغه‌های بخش خصوصی و فعالان دولتی، راهکارهای برون رفت از معضلات پیش رو را نیز به بحث و بررسی خواهد گذاشت.

وی افزود: در این همایش، فعالان حوزۀ بانک، ضمانت صادرات، بیمه، تأمین مالی و نمایندگان بانک مرکزی در خلال بررسی چالش‌های صادرات در دوران تحریم به ارائۀ راهکارهای مناسب جهت توسعۀ مبالات تجاری با کشورهای هدف صادراتی می‌پردازند.

مدیر کل دفتر توسعه خدمات بازرگانی گفت: مشکلات و مسائل مربوط به نوسانات نرخ ارز و مصوبات بانک مرکزی از دیگر موضوعات قابل طرح در این همایش است.

نوری با اشاره به بازخورد نخستین همایش تأمین مالی صادرات که در اواخر سال 1396 برگزار شد، گفت: برگزاری همایش‌های کاربردی با محوریت رصد مسائل و طرح مشکلات مالی در حوزۀ تجارت خارجی از خواسته‌های بخش خصوصی کشور است که سازمان توسعه تجارت ایران با توجه به وظایف ذاتی خود به عنوان یک سازمان دانش محور و متولی تجارت خارجی با برگزاری رویدادهایی از این دست، در پی ارائۀ راهکارهای عملی در راستای مرتفع کردن مشکلات صادرکنندگان در شرایط فعلی است.

شایان ذکر است که دومین همایش تأمین مالی صادرات در روز یکشنبه 16 تیرماه 1398 در سازمان توسعه تجارت ایران برگزار خواهد شد.

کد خبر 28226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =