تامین وجوه مورد نیاز برای تسویه اوراق بهادار اسلامی

معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور طی اطلاعیه ای از تامین اعتبار پرداخت اصل و سود انواع اوراق بهادار در سر رسید های تعیین شده تا پیش از پایان سال خبر داد

معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور طی اطلاعیه ای از تامین اعتبار پرداخت اصل و سود انواع اوراق بهادار در سر رسید های تعیین شده تا پیش از پایان سال خبر داد.

به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران(شادا)، در اطلاعیه معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور آمده در راستای ارتقای اعتماد عمومی نسبت به اوراق بهادار اسلامی و ایفای تعهدات دولت در این حوزه، به اطلاع می رساند با عنایت به سر رسید اصل و سود اوراق بهادار با تضمین دولت، وجوه مورد نیاز برای تسویه اوراق مذکور توسط خزانه داری کل کشور تامین و اقدامات لازم برای تسویه به موقع اوراق یاد شده معمول شده است.

بر اساس این اطلاعیه، تاریخ تسویه اوراق مشارکت (سود) "اشاد 5" و "اشاد 10" به ترتیب، تاریخ 22 و 26 اسفند و تاریخ تسویه اوراق مشارکت "اشاد 2" و "اشاد 7" تاریخ 27 اسفند ماه است. 

در این اطلاعیه تاریخ تسویه اوراق منفعت (سود) "افاد 1" و "افاد 2" به ترتیب 15 و 26 اسفند ماه اعلام شده است.

بر این اساس، دارندگان اوراق اجاره (سود) "اجاد 41" و "اجاد 42" در تاریخ 24 اسفند ماه و دارندگان اوراق "اجاد 1" در تاریخ 26 اسفند ماه می توانند وجوه مربوط به سود اوراق مذکور را دریافت کنند. 

معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور، همچنین، تاریخ تسویه اصل و سود اوراق مرابحه "سلامت 7" را نیز 17 اسفند ماه اعلام کرده است.

کد خبر 26725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =