آشنایی با تازه های کتب بازار سرمایه

به گفته دکتر سعید مستشار مولف کتاب الفبای بورس، این کتاب به زبان بسیار ساده مفاهیم و کلیات بازار سرمایه را به مخاطب آموزش می دهد.

انتشارات بورس در ادامه انتشار کتب حوزه بازار سرمایه و بورس، اقدام به انتشار کتاب الفبای بورس نموده است.

  دکتر سعید مشتشار مولف کتاب الفبای بورس می گوید: این کتاب به زبان بسیار ساده مفاهیم و کلیات بازار سرمایه را به مخاطب آموزش می دهد.

به گفته مولف این کتاب از آنجایی که زبان متونی که به منظور آموزش در بازار سرمایه تالیف و تدوین شده تخصصی و ثقیل است، مخاطب به راحتی نمی تواند درک و فهم دقیقی از آموزه های آنها داشته باشد و تصمیم برای نگارش کتاب الفبای بورس برای پر کردن این خلا اتخاذ شد.

 دغدغه اصلی نویسنده برای نگارش الفبای بورس، در وهله اول ارائه اطلاعات دقیق با زبان ساده و بکارگیری واژه هایی ملموس برای مخاطب عادی و در ادامه فراهم آوردن مجموعه ای کامل از اطلاعات مورد نیاز برای علاقه مندان به حضور در بازار سرمایه  بوده است.

به گزارش اگزیم نیوز کتاب الفبای بورس شامل چهل گفتار است که سعی شده با بهره گیری از متن ساده و به دور از اصطلاحات پیچیده مفاهیم تخصصی بورس را به شیوه ای سهل برای عموم بازگو کند.هم چنین چیدمان و نحوه ی نگارش گفتارهای کتاب به گونه ای است که ضمن رعایت اولویت ها در ارائه ی مطالب ،انسجام و یکپارچگی مباحث نیز رعایت شود.
 در این کتاب  مخاطب با تاریخچه و نقش بورس در نظام اقتصادی، تبیین ریسک و بازده ،به عنوان مفاهیم کلیدی در سرمایه گذاری، چگونگی سرمایه گذاری در بورس،آشنایی با انواع اوراق بهادار قابل داد و ستد در بورس و برخی اصطلاحات و مفاهیم رایج در بورس،  نهادهای مالی فعال در بازار سرمایه، شیوه های تجزیه و تحلیل قیمت سهام در بورس، پایگاه های اینترنتی بازار سرمایه وحقوق سهام داران به تفصیل آشنا می شود.

جهت تهیه این کتاب می توانید به وبسایت www.boursepup.ir مراجعه نمایند.

کد خبر 25259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =