افت حباب خودرو با افزایش عرضه

پیش فروش اینترنتی خودرو با مدت زمان تحویل یکساله را در ساماندهی بازار خودرو بی تاثیر اعلام کرد

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با اشاره به عرضه برخی از انواع خودروهای تولیدی شرکت ایران خودرو بصورت اینترنتی افزود: تحویل این خودروها برای سال 98 بود که درصورت ساماندهی بازار خودرو مدت زمان تحویل نباید بیش از 3 ماه تعیین شود.

سعید موتمنی با اشاره به اینکه مردم نتوانستند در این دوره ثبت نام موفق به نام نویسی شوند گفت: تحویل یکساله خودرو کار غیر منطقی است.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با اشاره به آرامش جزیی موجود در بازار نسبت به هفته گذشته ادامه داد: شرکتهای خودور سازی باید شفاف سازی کنند که اگر قادر به تامین نیاز بازار نیستند دولت با تعرفه کم اقدام به واردات خودرو کند.

موتمنی با اشاره به تنش ایجاد شده در بازار خودرو در 20 روز گذشته افزود: محدودیت عرضه سبب تنش در بازار خودرو و ایجاد تفاوت 16 میلیونی قیمت خودرو در کارخانه و بازار برای خودروهای زیر 45 میلیون تومان شد.

وی اعلام خبر افزایش قیمت خودرو را یک ماه پیش از اجرای آن علت اصلی بهم ریختگی بازار خودرو دانست و گفت: افزایش روز به روز قیمت خودرو در چند روز اخیر سبب جذب سرمایه های سرگردان به بازار خودرو و افزایش قیمت بیشتر آن شد درحالی که با اعلام افزایش قیمت خودرو یک روز پیش از اجرای این تصمیم شاهد تنش در بازار نبودیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با اشاره به اینکه قیمت فعلی خودرو در بازار حباب است ادامه داد: با افزایش عرضه خودرو این حباب از بین خواهد رفت.

 

کد خبر 24709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =