«چی دیلی» ساز و کاری برای خرده فروشی بر بستر چیگل

فرزانه دانشمند از راه اندازی فروشگاههای«چی دیلی»، برای تامین آنلاین مایحتاج روزانه خانوار با همکاری فروشگاه زنجیره ای تیرازیس و شرکت پست استان فارس خبر داد

 مریم خورشیدی- مدیر تجاری سازی سامانه چیگل در گفتگو با پایگاه خبری اگزیم نیوز از راه اندازی فروشگاههای«چی دیلی»، برای تامین آنلاین مایحتاج روزانه خانواده ها، با همکاری فروشگاه زنجیره ای تیرازیس و شرکت پست استان فارس خبر داد.

فرزانه دانشمند توضیح داد: پیرو سیاست چیگل در راستای خرده فروشی داخلی بر بستر چیگل،  و این باور که چیگل باید به خانه های مردم راه پیدا کند، کمپین سبد خانوار تعریف شد؛چیگل با این فرض که این امکان  برای مردم  فراهم شود تا اقلام مصرفی خود را که منحصرا شامل کالای با کیفیت و اورگانیک ایرانی در دسته بندی های متفاوت از جمله لبنیات، میوه، سبزی، انواع روغن و محصولات فراوری شده و دیگر مایحتاج روزانه است،از طریق اپ موبایلی که به این منظور طراحی شده سفارش داده و به صورت رایگان توسط پست دریافت کنند.

دانشمند تاکید کرد:بهره مندی از کیفیت فوق العاده، استانداردهای غذایی بالا، سیب سلامت  از ویژگیهای بارز محصولاتی است که تیم چیگل در سبد خانوار چی دیلی قرار داده است؛ همچنین استفاده از تخفیف ویژه و امتیاز تحویل رایگان از دیگر ویژگیهای خرید از چی دیلی است.

وی بیان داشت:  مهمترین تمرکز چیگل را در بحث خرده فروشی داخلی این است که بتواند از طریق کمپین چی دیلی، چیگل را در دسته اقلام خانوار، بومی سازی و در ادامه عمومی سازی کند.

 فرزانه دانشمند شیراز را بعنوان مبدا این طرح معرفی کرد و گفت: حدود ده روز از آغاز به کار چی دیلی می گذرد و به زودی به شهرستانهای دیگر توسعه خواهد یافت و بعد از آن با همکاری تولید کننده های محلی استانهای دیگر در این حوزه های یاد شده، تعمیم پیدا خواهد کرد.

 مدیر تجاری سازی سامانه چیگل با تاکید بر اینکه باید برای هر نوع فروشی باید به دلیوری، لجستیک و زمان تحویل توجه داشت، گفت: چی دیلی بر اساس این شاخص ها،   تضمین تامین کالای با کیفیت، امکان سفارش انلاین و تحویل دو ساعته را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

 فرزانه دانشمند یادآور شد: شرکت های دانش بنیان مختلفی در حوزه باغی و کشاورزی تا نهال، کود، ماشین الات کشاورزی و محصولات باغی در غالب سبدهای مختلف از جمله شرکت نانوزیست، فعال در حوزه فناوری نانو در استان فارس با چیگل برای حضور در کمپین چی دیلی همکاری دارد.

 وی با ذکر اینکه چیگل در حوزه داخلی مردم را به استفاده از کالای ایرانی سالم تشویق می کند، اذعان داشت: چیگل پیرو این عقیده محصولات با کیفیت و ارگانیک داخلی را با شعار محصول سالم روی چیگل قرار می دهد.

به گفته مدیر تجاری سازی چیگل، چی دیلی یکی از فروشگاههای چیگل با تمرکز بر اقلام سبد خانوار،پر ازکالای ایرانی است و به زودی کمپین های دیگری با موضوعات «چی صنعت»، «چی آرت» و ... راه اندازی خواهد شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 24510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =