معرفی کتاب «رزق نیکو» در باب اقتصاد اسلامی

تازه‌ترین کتاب در حوزه سرمایه‌گذاری اسلامی که با کوشش محمدحسین بابالو، محقق اقتصاد اسلامی و کارشناس اگزیم نیوز منتشر شده است، نگاهی دارد به شیوه‌های سرمایه‌گذاری موفق در کشورمان با توجه به مفاهیم دین مبین اسلام

کتاب «رزق نیکو» تالیف محمدحسین بابالو انتشار یافت. تازه‌ترین کتاب در حوزه سرمایه‌گذاری اسلامی که با کوشش محمدحسین بابالو، محقق اقتصاد اسلامی و کارشناس اگزیم نیوز منتشر شده است، نگاهی دارد به شیوه‌های سرمایه‌گذاری موفق در کشورمان با توجه به مفاهیم دین مبین اسلام. مولف در این کتاب تلاش کرده است با نگاهی به آیات قرآن و روایات معصومین، با زبانی ساده، پاک‌ترین و مفیدترین شیوه سرمایه‌گذاری را به خواننده ارائه کند. 
چارچوب کلی این کتاب شامل اصول سرمایه‌گذاری در آینه آیات و روایات و ضرورت آن، تبیین برخی واقعیت‌های اقتصادی کشور، اشتباهات رایج و خطاهای جذاب، بررسی بازارهای پول، سهام و کالا، معرفی بهترین شیوه‌های فعالیت در بازارهای مختلف، احکام معاملات و برخی دستورالعمل‌ها برای وسعت رزق و... این کتاب مشتمل بر یازده فصل است و مولف تلاش کرده با نگارش این فصول اصول سرمایه‌گذاری را برای نسل جوان با زبانی ساده و به دور از مفاهیم پیچیده اقتصادی و مالی بیان کند.

از دیدگاه وی، ساده‌ترین شیوه موفقیت در سرمایه‌گذاری توجه به آیات و روایات موجود در این زمینه است.  نویسنده در تالیف «رزق نیکو» از قرآن کریم، نهج‌البلاغه، اصول کافی، بحارالانوار، من‌لایحضره الفقیه، خصال، مفتاح‌الحیاه، مشکات الانوار، تحف العقول، اقتصادنا، المصادر، 23 اصل موفقیت وارن‌بافت و چند کتاب معتبر دیگر در حوزه مالی اسلامی بهره جسته است.

بابالو همچنین در تالیف کتاب یادشده از راهنمایی‌های حضرت آیت‌الله ماجد کاظمی از پژوهشگران برتر حوزه‌های علمیه، علیرضا حسینی ادنان از تجار بین‌المللی بهره‌مند شده است. رزق نیکو در 220 صفحه و در تیراژ 1000 نسخه منتشر شده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب با «انتشارات دنیای اقتصاد»  از طریق شماره تلفن 7و 87762745 تماس حاصل کنند.

کد خبر 15082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • Baran IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
      خیلی خوبه واقعا که همچین کتابی نوشته شده ، واقعا تحسین برانگیزه. دوست دارم حتما این کتاب رو بخونم.