برنامه‌های اتاق بازرگانی برای تحقق مشارکت مردم در تولید

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: پیگیری شعار سال یکی از محورهای اصلی در اتاق ایران است و برگزاری همایش‌های مختلف در استان‌ها یکی از مسیرهای تحقق است.

به گزارش اگزیم نیوز، «صمد حسن‌زاده» امروز (دوشنبه) در نشست خبری دومین دوره رویداد بین‌المللی سرمایه‌گذاری و توسعه کشور (کرمان آیدکس ۲۰۲۴)، افزود: جهش تولید با مشارکت مردم که شعار سال جاری است تکالیفی را برای فعالان بخش خصوصی ایجاد کرده و برای تحقق آن و همچنین اجرای برنامه هفتم توسعه اقداماتی را در نظر گرفته‌ایم.

وی تاکید کرد: تقریباً همه اتاق‌های بازرگانی کشور بحث توسعه اقتصادی برای کشور را به کار گرفته‌اند و همایش کرمان آیدکس ۲۰۲۴ نیز در راستای اجرای همین برنامه‌ها است.

به گفته رئیس اتاق بازرگانی ایران، هفته گذشته همایش توسعه سرمایه‌گذاری در اصفهان برگزار شد که هم برای این استان و هم برای کشور عایدی زیادی در حوزه تامین سرمایه داشت.

حسن‌زاده تاکید کرد: ظرفیت استان کرمان بسیار زیاد است و از جمله استان‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شود، از این رو پیش‌بینی می‌شود توسعه سرمایه‌گذاری نتیجه برگزاری این همایش در پهناورترین استان کشور باشد.

وی افزود: در آیدکس ۲۰۲۴ مسئولان و تجار کشورهای آفریقایی و آسیایی حضور خواهند داشت.

همایش کرمان آیدکس از ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت در استان کرمان برگزار خواهد شد.

کد خبر 73444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =