برون‌سپاری فعالیت‌های غیر حاکمیتی در حوزه امور اراضی در دستور کار است

رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: برون‌سپاری وظایف و مأموریت‌های غیر حاکمیتی در حوزه امور اراضی و مدیریت زمین در دستور کار سازمان قرار دارد.

به گزارش اگزیم نیوز از وزارت جهاد کشاورزی، رضا افلاطونی ظهر امروز (شنبه) در دیدار با رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور ضمن بیان مطلب فوق، اظهار داشت: با توجه به رویکرد برون‌سپاری و محدودیت‌های نیرو و امکانات در حوزه حفظ و یکپارچگی اراضی کشاورزی استفاده از ظرفیت‌های موجود در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در پیشبرد اهداف غیرحاکمیتی این سازمان ضروری است.

وی افزود: در این رابطه موضوع آموزش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این ظرفیت در سازمان امور اراضی کشور وجود دارد تا از کارشناسان امور اراضی در آموزش همکاران سازمان نظام مهندسی و کشاورزی استفاده شود.

رئیس سازمان امور اراضی کشور اضافه کرد: این آمادگی در سازمان وجود دارد تا تمامی فعالیت‌های سازمان که جنبه تصدی‌گری دارد به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی واگذار شود.

حجت‌الله علی محمدی، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور نیز در این نشست گفت: نیروی انسانی متخصص در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی وجود دارد و این سازمان از تمام توان خود برای همکاری با سازمان امور اراضی کشور استفاده خواهد کرد.

وی اظهار داشت: ارتباط، تعامل و همکاری بین دو سازمان و برون‌سپاری وظایف به سازمان نظام مهندسی موجب تسریع در کارها خواهد شد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور بیان کرد: لازم است از همه ظرفیت‌های موجود برای آموزش کارکنان سازمان نظام مهندسی و کشاورزی استفاده شود.

کد خبر 72729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =