ایجاد تحول در عرصه بازاریابی بانک با خلاقیت شدنی است

شعبه سعادت آباد بانک توسعه صادرات ایران همزمان با ایام الله دهه فجر و شب مبعث حضرت محمد (ص)، با حضور اعضای هیات مدیره، هیات عامل و جمعی از مدیران ارشد این بانک، افتتاح شد.

به گزارش روز پنجشنبه اگزیم نیوز از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، عضو هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران در آیین انتقال شعبه آرژانتینِ تهران به "سعادت آباد"ِاین بانک، وجود کارکنان باتجربه در این شعبه را فرصت مغتنمی برای بروز ظرفیت های بانک در حوزه جذب مشتری و ارایه خدمات به صادرکنندگان دانست.

مرتضی ذکاوت گفت: شرایط تحریمی تحمیل شده بر کشور در سالهای اخیر فعالیت بانک را تحت الشعاع قرار داده به گونه ای که چرخش قابل توجهی در عملکرد بانک از بخش خارجی به داخلی را موجب شده است.
وی افزود: بنابراین زمان آن رسیده که با بهره مندی از تجربه و خلاقیت، عملکرد متفاوتی را در حوزه بازاریابی و بانکداری ریالی داشته باشیم.

ذکاوت ضمن آرزوی موفقیت برای همکاران شعبه سعادت آباد، خاطرنشان کرد: اراده جمعی و همدلی راهگشای بسیاری از مشکلات خواهد بود و می تواند زمینه ساز شرایط بهتر برای بانک باشد.
مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران نیز برنامه انتقال شعبه آرژانتین به سعادت آباد را با توجه به استقرار دفاتر شرکت های بزرگ تولیدی و صنعتی در این بخش از شهر را موقعیت خوبی برای جذب مشتری عنوان کرد و گفت: این فرصت می تواند به تحقق سیاستگذاری های جدید بانک در عرصه ارایه خدمات بهتر، سریع تر و مناسب تر به مشتریان کمک کند.
یوسف نجدی با تاکید بر اهمیت تقویت ارتباط شعب با شرکت های زیرمجموعه بانک، افزود: تیم مدیریتی جدید بانک، موجبات همگرایی بهتر شرکت های تابعه و بانک را فراهم کرده و امروزه شرکت تامین سرمایه تمدن، کارگزاری و صرافی بانک بازوهای قدرتمندی برای جذب و تامین مالی و ارایه خدمات جذاب به مشتریان هستند که باید از آنها استفاده کرد.
وی خاطرنشان کرد: بانک توسعه صادرات ایران علی رغم شعب کم،کارهای بزرگی را در نظام بانکی و اقتصادی کشور انجام داده که تداوم این روند با هم افزایی و هم گرایی تمام ارکان بانک میسر است.

کد خبر 71463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =