حضور ۱۲۵ شرکت داخلی و خارجی در نوزدهمین نمایشگاه صنعت آب و فاضلاب کشور

توانمندی‌های صنعت آب و فاضلاب کشور در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی «صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران» در معرض قضاوت عمومی قرار می‌گیرد که در آن ۱۲۵ شرکت داخلی و خارجی حضور دارند.

به گزارش روز سه شنبه اگزیم نیوز از وزارت نیرو، نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران از دوم بهمن‌ماه در فضایی به وسعت هشت‌هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر می‌شود.

در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران در مجموع ۱۲۵ شرکت داخلی و نمایندگانی از شرکت‌های خارجی حضور خواهند یافت.

آیین افتتاح این نمایشگاه، دوشنبه (دوم بهمن‌) با حضور «علی‌اکبر محرابیان» وزیر نیرو، معاونان و مدیران ارشد صنعت آب و آب و فاضلاب ایران و تعدادی از میهمانان خارجی برگزار می‌شود.

در نمایشگاه تخصصی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران، محصولاتی در بخش‌های لوله اتصالات فلزی، شیرآلات صنعتی، شیرآلات خانگی، پمپ و ماشین‌آلات دوار، تصفیه آب صنعتی، لوله و اتصالات پلیمری، مواد شیمیایی، رنگ و پوشش و خدماتی همچون مهندسی مشاور، سد و نیروگاه‌های برق‌آبی، آموزش، آبیاری و زهکشی، خطوط انتقال آب، تصفیه آب خانگی، نشت‌یابی، پیمانکار، بلوئر و وکیوم، سیستم‌های اندازه‌گیری و کنتور عرضه شده است.

زمان بازدید از این نمایشگاه، همه‌روزه ساعت هشت صبح تا ۱۶ عصر خواهد بود و بازدید برای عموم آزاد است.

کد خبر 70775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =