خاندوزی: اعطای تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه تسریع شود

وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر سرعت بخشی در اعطای تسهیلات تبصره ۱۸، از مدیران عامل بانکها خواست مسیر پرداخت این تسهیلات را باز کنند.

به گزارش روز سه شنبه اگزیم نیوز از وزارت اقتصاد، سیداحسان خاندوزی در نشست با مدیران عامل بانکهای عامل اعطای تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ با اشاره به نامناسب بودن وضعیت پرداخت این تسهیلات به متقاضیان، خطاب به مدیران حاضر در نشست گفت: منابع مربوط به تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه از این جهت آمده است که مسیر های تازه ای در اقتصاد کشور باز شود و اصلا توقع نداریم که بانکها سه چهار ماه تاخیر در این زمینه داشته باشند.

وزیر اقتصاد ادامه داد: بانکهای عامل به گونه ای برنامه ریزی کنند که عقب ماندگی های مربوط به پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ تا قبل از دهه فجر امسال جبران شود و در هیات دولت نیز ریاست محترم جمهوری شخصا پیگیر این موضوع هستند.

مدیران عامل حاضر در این نشست نیز گزارشی از عملکرد بانک های تحت مدیریت خود در زمینه پرداخت منابع تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۱ ارایه کردند .

همچنین در بخش دیگری از این نشست، عملکرد بانکهای عامل کشور در زمینه فروش اوراق خزانه بررسی و راهکارهایی از سوی وزیر اقتصاد برای رفع موانع موجود در این حوزه و همچنین تسریع در عملکرد بانکهای عامل در بخش فروش این اوراق ارائه شد.

کد خبر 70759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =