چهار راهکار برای جلوگیری از ناترازی گاز

مدیرعامل شرکت ملی گاز از تمهیدات این شرکت برای جلوگیری از ناترازی گاز در فصل سرد سال خبر داد و با اشاره به تمهیدات لازم برای جلوگیری از ناترازی گازی در این فصل، گفت: تمام تلاشمان را به کار گرفته‌ایم که کشور با کمبود گاز مواجه نشود.

به گزارش روز سه شنبه اگزیم نیوز به نقل از خانه ملت، مجید چگینی با بیان اینکه مردم در سال گذشته کمک کردند تا ناترازی گازی به درستی مدیریت شود، ادامه داد: امسال هم اگر مردم در بهینه مصرف کردن گاز در کشور کمک‌رسان شرکت ملی گاز باشند، مشکل خاصی در توزیع گاز نخواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت ملی گاز با بیان اینکه این شرکت تمهیدات لازم برای جلوگیری از ناترازی گازی در فصل سرد سال انجام داده است، گفت: تعمیرات پالایشگاه‌ها و ذخیره‌سازی بیش از سال گذشته سوخت مایع در نیروگاه‌ها از جمله اقدامات مدنظر قرار گرفته جهت جلوگیری از ناترازی گازی است.

وی بیان کرد: همچنین خطوط گازی کشور به یکسری اصلاحات نیاز داشت که این اصلاحات صورت پذیرفته است و خطوط جدید را نیز در سرویس قرار داده‌ایم. همچنین ایستگاه‌های تقویت فشار گاز را امسال به بهره‌برداری رساندیم تا بتوانیم مشکلات ایجاد شده را برطرف کنیم.

چگینی با تاکید بر اینکه در شبکه گازرسانی کشور تمهیدات لازم برای مقابله با ناترازی گاز اتخاذ شده است، گفت:مردم اگر صرفه‌جویی در مصرف گاز را مدنظر قرار دهند، امسال نیز به سلامت از این شرایط عبور خواهیم کرد.

کد خبر 69729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =