فعالیت‌های بنیاد مستضعفان در جهت تولید پایدار و باکفایت است

رییس جدید بنیاد مستضعفان گفت: فعالیت‌های ما در جهت تولید پایدار و باکفایت است و هر آنچه منجر به ایجاد درآمد پایدار شود انجام خواهیم داد و اجازه نخواهیم داد بنیاد به حاشیه برود.

به گزارش اگزیم‌نیوز، سردار «حسین دهقان» دیروز (یکشنبه)‌ در آیین تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید بنیاد مستضعغان افزود: همه سرمایه و ‌حیثیت من اندوخته‌ای است که برای پیاده کردن حکم من توسط رهبر معظم انقلاب آمده است.

وی با بیان اینکه وجه تسمیه بنیاد مستضعفان حرکت و هدف ما را نشان می‌دهد، ادامه‌داد: هر سرمایه گذاری که انجام می‌دهیم باید در راستای محرومیت زدایی باشد. در این راستا، منبع و زمانی برای هدر دادن نداریم.

دهقان با تاکید بر اینکه امروز در نقطه‌ای قابل اتکا برای جهش بزرگ هستیم، خاطرنشان‌کرد: بنیاد مستضعفان مورد توجه و اهتمام همه است، ممکن است در معرفی چهره بنیاد نقص داشته باشیم، اما از این وضعیت عبور خواهیم کرد و دستگیر همه مستضعفان خواهیم شد که هم رسالت سازمانی ما و هم یک ارزش الهی است.

وی گفت: توانمندسازی محرومان بر ما ابلاغ شده و پرهیز از تبدیل بنیاد به خیریه‌ای برای کمک‌های ناپایدار نیز تاکید شده است که باید جهت گیری‌های ما در این زمینه باشد.

رییس بنیاد مستضعفان اظهار داشت: رویکرد اجتماعی ما بهره‌گیری از تجربه زیست شده در بنیاد و ‌پاسخ به نیاز روز افزون جامعه برای ادامه زندگی مستضعفان بدون حمایت قطره چکانی است.

دهقان با اشاره به اینکه به دنبال توسعه مدل‌های توسعه مناطق محروم هستیم، هم اکنون منطقه «قلعه گنج» با این همه استعداد انسانی و اقتصادی نباید محروم باشد و ‌مدل سرمایه گذاری در قلعه گنج نیز مدل بسیار موفقی بود.

وی بیان‌داشت: بنیاد مستضعفان نهادی انقلابی است که معنای آن روحیه ایثار و حاکمیت ارزش‌های انسانی است. فکر می‌کنیم همگی باید بر اجرای بهتر ماموریت‌های بنیاد اهتمام داشته باشیم.

رییس بنیاد مستضعفان تصریح کرد: به دنبال نهادی هوشمند هستم که محدودیت سازمانی مانع رشد آن نباشد و به یاری هم یک ‌نهاد دارای ایده و نوشوندگی را خواهیم داشت، زیرا یک نهاد انقلابی سنتی نیستیم.

کد خبر 68602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =