وزیر صمت از ۲ شرکت بزرگ خودروسازی چین بازدید کرد

وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران که در راس یک هیات صنعتی- تجاری به چین سفر کرده است، از ۲ شرکت بزرگ خودروسازی این کشور (چری و دانگ‌فنگ) و کارخانه تولید باتری «گوشن» در شهر خفی چین بازدید کرد.

به گزارش روز شنبه اگزیم‌نیوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت، «عباس علی‌آبادی» در جریان سفر به چین از شرکت خودروسازی چری بازدید کرد. وزیر صمت در جریان حضور در این شرکت خودروسازی بزرگ چینی از خط تولید خودرو، بخش تحقیق و توسعه و آزمون رانندگی (تست درایو) آن بازدید کرد.

علی‌آبادی، همچنین در ادامه برنامه‌های کاری خود در سفر به این کشور آسیای شرقی، در شرکت خودروسازی دانگ‌فنگ حضور یافت و ضمن بازدید از خط تولید خودرو، بخش تحقیق و توسعه و آزمون رانندگی (تست درایو)، نشستی را با مدیران ارشد این شرکت برگزار کرد.

وزیر صمت را در این سفر «بابک احمدی» رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، «منوچهر منطقی» معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت، «مهدی ضیغمی» رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، «سیداحمدرضا اعلایی» مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی و تنی چند از مقام‌های صنعتی و تجاری کشور و همچنین فعالان بخش خصوصی همراهی می‌کنند.

بازدید وزیر صمت از کارخانه تولید باتری در شهر خفی چین

در ادامه این سفر، علی‌آبادی از کارخانه تولید باتری گوشن در شهر «خفی» چین بازدید کرد.

گفتنی است، وزیر صمت کشورمان در راستای توسعه همکاری‌های تجاری و صنعتی میان ایران و چین، برای مذاکره با مقام‌های عالی‌رتبه این کشور در حوزه صنعت و تجارت و همچنین بازدید از کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی به چین سفر کرده است.

کد خبر 68559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =