۷ هزار واحد مسکن مهر پردیس تا آخر پاییز آماده تحویل به متقاضیان است

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان آنکه هفت هزار واحد مسکن مهر در حال آماده سازی است که تا آخر پاییز قطعا تحویل خواهد شد، گفت: ۱۹ هزار ۸۲۱ واحد باقیمانده که با برنامه ریزی انجام شده به زودی تکمیل و به مالکان تحویل خواهد شد.

به گزارش روز شنبه اگزیم‌نیوز، خلیل محبت خواه اظهار داشت: برای تحویل واحدهای تکمیل شده منتظر افتتاح نیستیم و واحدهای تکمیل شده به متقاضیان پیش از برنامه افتتاح تحویل می شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: تلاشی که در طی چند ماه گذشته صورت گرفت مختص یک گروه نبود وزارتخانه، دستگاههای نظارتی، امنیتی و سایر دستگاهها به صورت شبانه روزی کار کردند و جلسات متعددی در نیمه شب برگزار شد تا هفته گذشته ۱۰ هزار واحد تکمیل شده به متقاضیان تحویل شود. همچنین فازهای جدید ۱۱،۸،۹،۵ برای تحویل هفت هزار واحد دیگر تا پایان فصل پاییز به کارگاه ساختمانی تبدیل شده است.

وی درباره شرایط جوی شهر پردیس اضافه کرد: ادامه کار طرح های با پیشرفت فیزیکی زیر ۵۰ درصد در شرایط آب و هوایی سرد پردیس مشکل است و پروژه هایی که پیشرفت فیزیکی بیشتری دارند در طی فصول سرد تکمیل خواهند شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: حمایتهای وزراتخانه، همکاری و همراهی مالی و فنی پیمانکارانی که پای کار بودند با حضور شبانه روزی و کار در دو شیفت کاری برای تکمیل پروژه ها قابل تقدیر است.

محبت خواه خطاب به مالکان افزود: پس از تحویل هر واحد برای دریافت انشعاب گاز به شرکت گاز مراجعه کنند و مالکان مشکلات و نواقص احتمالی را به ما گزارش بدهند تا در اسرع وقت برطرف شود.

واحدهای افتتاحی در فاز ۵ مسکن مهر پردیس ۱۶۱۴ واحد، در فاز ۸ مسکن مهر پردیس ۳۱۰۲ واحد، در فاز ۹ قدیم ۴۱۶ واحد، در فاز ۸ مسکن مهر پردیس ۳۱۰۲ واحد که در مجموع ۱۰ هزار واحد هستند که پنجشنبه هفته گذشته با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی افتتاح و به بهره برداری رسید.

۱۸ پروژه خدمات عمومی و روبنایی مانند مدرسه،‌مسجد، فضای سبز، مجموعه های تجاری، زمین والیبال و بسکتبال رو باز و چمن مصنوعی در مهر ماه سالجاری در فازهای مسکن مهر پردیس افتتاح و به بهره برداری می رسد.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

کد خبر 67457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =