استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در بومی‌سازی صنعت فولاد

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر بومی‌سازی قطعات و محصولات صنعت فولاد، گفت: باید از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در این مسیر بهره‌برداری شود.

به گزارش اگزیم‌نیوز، «عزت الله اکبری تالارپشتی» امروز (دوشنبه) در نخستین همایش تخصصی تاب‌آوری در صنعت فولاد اظهار داشت: با دانش و دست سازندگان داخلی محصولات خوبی در کشور تولید شده است، ما در مجلس شورای اسلامی نیز در کنار صنعتگران و تولیدکنندگان هستیم.

وی با اشاره به بحث انرژی و گاز، گفت: صنعت نیاز به انرژی دارد، بر این اساس صنعتگران نباید معطل بمانند، بلکه باید سرمایه گذاری کنند و هر چقدر در این راه سرمایه گذاری کنید به شما باز می‌گردد.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مشکلات ما ریشه در بی مدیریتی با افکار پوسیده دارد، تاکید کرد: در کشورمان منابع برق و گاز داریم و ظرفیت بخش خصوصی باید مورد استفاده قرار گیرد، زیرا بخش خصوصی انگیزه، سرمایه و فکر دارد.

وی با بیان اینکه در بخش اکتشافات باید از بخش خصوصی کمک جدی گرفت، گفت: باید سازوکار دقیقی ایجاد کرد و سرمایه‌گذاری همراه با دانش انجام شود.

تالارپشتی بیان‌داشت: اکنون رییس جمهور فعال و دلسوز و مجلس انقلابی داریم که باید بخش خصوصی از این ظرفیت حداکثر استفاده را ببرد.

کد خبر 67099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =