سفر خاندوزی به اسلامشهر؛ قول مساعد وزیر برای حل مشکلات ۲ کارخانه تولیدی و صنعتی

وزیر امور اقتصادی و دارایی صبح امروز(پنجشنبه) به اسلامشهر رفت و از ۲ شرکت و کارخانه بازدید و بر ضرورت رفع مشکلات آنها تاکید کرد.

به گزارش روز پنجشنبه اگزیم نیوز، سیداحسان خاندوری با همراهی حسین حبیبی فرماندار و مهدی شریفیان نماینده این شهرستان در مجلس از خط تولید این دو شرکت صنعتی و تولیدی واقع در منطقه احمدآباد مستوفی بازدید کرد و بر ضرورت بررسی و مساعدت در رفع مشکلات بانکی و مالیاتی این شرکتها تاکید کرد.

شرکت فیلور(بهمن) با ایجاد اشتغال برای ۲۸۰ نفر در زمینه تولید یخچال و فریزر خانگی فعالیت می کند.

خاندوزی، پس از شنیدن مشکل مربوط به بدهی انباشته این شرکت، وعده داد که رفع این مشکل توسط وزارتخانه مطبوعش پیگیری شود و دستور پرداخت بدهی صادر شود.

وی در ادامه به همراه نماینده مجلس و فرماندار اسلامشهر از خط تولید کارخانه بازدید کرد و گفت: مجموعه‌های تولیدی که برند هستند و توان تولیدی بالایی دارند، باید به طور ویژه پیگیری شوند. کار تولید نباید بخوابد و این موضوع نباید در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی اتفاق بیفتد.

وزیر اقتصاد کشور با اشاره به مشکلات کارخانه‌ها برای تامین مواد اولیه تولید توضیح داد: دسترسی به مواد اولیه با قیمت‌های مناسب از مهم‌ترین موضوعاتی است که پیگیری می‌کنیم، این مورد باعث می‌شود تا کالا با قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسد.

وزیر اقتصاد سپس سری هم به شرکت صنایع غذایی آریافودان که در حوزه تولید نان لواش صنعتی فعالیت می‌کند، زد.

این شرکت با ایجاد اشتغال برای ۱۳۰ نفر و با ظرفیت تولید ۵ هزار و ۹۴۰ تن در سال، انواع نان لواش را با روش پخت حرارت غیر مستقیم و بدون استفاده از جوش شیرین روانه بازار می کند.

خاندوزی در این برنامه، ضمن بازدید از خط تولید و توان تولید کارخانه، دغدغه‌های کارگران و کارفرمای شرکت را شنیده و دستور پیگیری و تسهیل داد.

وی با تاکید بر تلاش برای افزایش تولید کارخانه گفت: تولید نان باکیفیت در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و ما پشتیبان صنایعی هستیم که در این راستا گام برداشته‌اند.

سفر وزیر اقتصاد و دارایی به اسلامشهر با دعوت و پیگیری مهدی شریفیان نماینده تهران، ‌ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس و با همراهی حسین حبیبی فرماندار این شهرستان انجام شده است.

اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب تهران قرار دارد.

کد خبر 65889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =