رییس سازمان بورس: شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند برای کشور ارزش افزوده ایجاد کنند

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور با تاکید بر توجه به شرکت های دانش بنیان گفت: شرکت‌های کالا محور نمی‌توانند ارزش افزوده برای کشور ایجاد کنند اما شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند این مهم را محقق سازند.

به گزارش اگزیم‌نیوز، مجید عشقی، روز چهارشنبه در بازدید از یک شرکت دانش بنیان در یزد در جمع مدیران این شرکت افزود: یکی از مهمترین هدف های سازمان بورس، معرفی بازار سرمایه، حمایت و تقویت شرکت های دانش بنیان و گسترش آنان در سطح کشور است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه های سازمان بورس حضور در استان ها به صورت میدانی و ارتباط با شرکت های فناوی دانش بنیان و معرفی بازار سرمایه و استفاده از همه ظرفیت ها در سطح استان و کمک به ارزرش افزوده کشور می باشد.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور گفت: هم اکنون دنیا به سوی به شرکت های فناور و دانش بنیان در حرکت است و کشور ما ظرفیت خوبی در این زمینه دارد.

به گفته وی پارسال در زمینه معرفی بازار سرمایه اقدامات خوبی شده و امیدواریم با همکاری صنایع و مسئولان بتوانیم جایگاه شرکت های دانش بنیان و ارتباط آنها با بازار و بورس را قوی تر کنیم.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم در این نشست با بیان اینکه به جد به دنبال حضور فعال و موثر دانش بنیان ها در بازار سرمایه هستیم گفت: این شرکت ها در بازار سرمایه فعال خواهند شد.

محمد دهقان منشادی افزود: به دنبال این موضوع هستیم که شرکت های دانش بنیان با بازار سرمایه بیشتر نزدیک و تطبیق داده شود.

وی اظهار کرد: یزد در زمینه شرکت های دانش بنیان در کشور پیشگام است و ما به دنبال استاندارد سازی شرکت های دانش بنیان در استان هستیم.

در این نشست مسوولان شرکت دانش بنیان به ضرورت حمایت مادی و تقویت شرکت های دانش بنیان توسط دولت و سازمان بورس تاکید و گزارشی از ظرفیت های این واحد ارایه کردند.

کد خبر 64402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =