بخش پرونده‌های قاچاق سامانه اموال تملیکی بزودی استقرار می‌یابد

قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از استقرار بخش پرونده‌های قاچاق سامانه یکپارچه اموال تملیکی به زودی خبر داد و گفت: این سامانه با تکیه بر توان و دانش داخلی ایجاد شده است.

به گزارش روز یکشنبه اگزیم‌نیوز، «صاحب حجتی» روز یکشنبه در همایش سراسری مدیران ستادی و استانی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اظهار داشت: تنها تکلیف بیرونی این سازمان راه‌اندازی بخش پرونده‌های قاچاق است. با این وجود ایجاد و تکمیل بخش‌های دیگر در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: پیش از روی کار آمدن دولت سیزدهم باید این سامانه راه‌اندازی می‌شد؛ اما مورد توجه قرار نگرفته بود.

عضو هیات مدیره سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی افزود: عدم راه‌اندازی این سامانه بی‌اعتمادی نهادهای نظارتی را نسبت به سازمان اموال تملیکی ایجاد کرده بود.

وی با بیان اینکه تیمی از نخبگان با تکیه بر دانش بومی این سامانه را راه‌اندازی کرده‌اند، گفت: استقرار بخش پرونده‌های قاچاق به صورت آزمایشی از استان گلستان شروع شده و پس از انجام تست‌های نهایی به‌زودی و به صورت مرحله‌ای در سایر استان‌ها اجرا خواهد شد.

حجتی عنوان کرد: یکی از فرایندهای مربوط به سامانه آموزش راهبران سامانه است که آموزش‌های لازم را خواهند دید و هر سه ماه یکبار فعالیت و ظرفیت اجرایی آنها توسط دفتر هوشمندسازی و فضای مجازی این سازمان بررسی می‌شود.

قائم مقام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از ساماندهی و هدفمند کردن سفرهای استانی خبر داد و گفت: مدیران و معاونان از انبارهای استان‌ها بازدیدهای میدانی به عمل می‌آورند و از نزدیک نسبت به بررسی و رفع موانع و مشکلات اقدام می‌کنند.

کد خبر 59329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =