تامین مالی جمعی برای شرکت‌های صادراتی تسهیل می‌شود

شرکت‌های متقاضی سرمایه به روش تامین مالی جمعی ویژه طرح‌های صادراتی می‌توانند با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به سرمایه‌گذاران دسترسی یابند.

به گزارش روز چهارشنبه اگزیم‌نیوز، «فراخوان ثبت‌نام شرکت‌های متقاضی سرمایه به روش تامین مالی جمعی ویژه طرح‌های صادراتی» که کاری مشترک میان صندوق توسعه صادرات و تبادل فناوری و همچنین خانه‌های نوآوری و صادرات فناوری ایران‌ساخت (IHIT) است، فرصتی را برای شرکت‌های متقاضی فراهم کرده است تا طرح‌های خود را عملیاتی کنند.

هدف این برنامه، شناسایی و بررسی طرح‌ها و شرکت‌های این حوزه برای تامین مالی جمعی از طریق صدور گواهی شراکت برای سرمایه‌گذاران است که با مجوز رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار و نظارت مالی یکی از شرکت‌های مشاور سرمایه‌گذاری همراه است.

در این برنامه شرکت‌های متقاضی سرمایه این امکان را دارند تا مطابق دستورالعمل ابلاغی در خصوص تامین مالی جمعی (کرادفاندینگ)، تا سقف ۱۰۰ میلیارد ریال، از عموم مردم سرمایه جذب کنند. همچنین امکان بهره‌مندی از مزایای صندوق توسعه صادرات و تبادل فناوری و همچنین مزایای خانه‌های نوآوری ایران نیز برای آنها فراهم می‌شود.

متقاضیان تامین مالی جمعی در این برنامه امکان آن را خواهند داشت که به طیف گسترده‌ای از سرمایه‌گذاران فعال سکوی کارن کراد معرفی شده و از ایشان جذب سرمایه کنند. علاقه‌مندان به مشارکت در این طرح تا ۷ تیرماه سال ۱۴۰۱ فرصت دارند ثبت‌نام کنند.

کد خبر 53304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =