توزیع ۷۵۰ هزار تن انواع کودهای یارانه‌ای در ۲ ماهه ابتدای امسال

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از توزیع حدود ۷۵۰ هزار تن انواع کودهای کشاورزی nv دو ماهه ابتدای سال جاری بین استان‌های کشور خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه اگزیم نیوز از شرکت خدماتی حمایتی کشاورزی، «حمید رسولی» افزود: در سال جاری با وجود همه چالش‌های بین‌المللی در حوزه تأمین نهاده‌های کشاورزی، تاکنون بیش از ۱.۵ میلیون تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تدارک دیده شده و در دو ماهه ابتدای سال جاری حدود ۷۵۰ هزار تن آن بین استان‌های کشور توزیع شده است.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اظهار داشت: به میزان ذخیره استراتژیک کودهای کشاورزی اشاره و اعلام کرد که هم‌اکنون ذخیره کشور بیش از ۵۰۰ هزار تن انواع کودهای کشاورزی است که ذخیره مطمئن و قابل اتکایی است.

وی با بیان اینکه برنامه ابلاغی سال جاری در حدود ۳.۵ میلیون تن است، ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی مناسب و تمهیدات لازم، برنامه ابلاغی را به طور کامل اجرایی خواهیم کرد.

رسولی افزود: با عنایت به استقبال کشاورزان از مصرف کودهای فسفاته و پتاسه در سال جاری، به‌طور قطع سال پرمصرفی را در مصرف کودهای کشاورزی در راستای افزایش کمیت و کیفیت محصولات کشاورزی خواهیم داشت.

کد خبر 53042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =