درخواست روسای اتاق‌های استانی برای تعقیب قضایی شایعه‌سازان علیه بخش خصوصی

روسای اتاق‌های استانی در واکنش به شبهه‌افکنی و اتهام‌سازی علیه بخش خصوصی توسط عده‌ای از اعضای اتاق‌ها، از رئیس و هیات رئیسه اتاق ایران خواستند مراتب تعقیب این افراد در کمیسیون انضباطی اتاق و مراجع قضایی را فراهم کنند.

به گزارش اگزیم‌نیوز، روسای اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور در نامه‌ای سرگشاده، از رئیس و هیات رئیسه اتاق ایران درخواست کردند مراتب تعقیب شبهه‌سازان علیه اتاق و بخش خصوصی در کمیسیون انضباطی اتاق ایران و سایر مراجع قضایی را فراهم آورند.

امضاکنندگان این نامه، با اشاره به اینکه عده معدودی از اعضای اتاق‌ها، در فضای مجازی و رسانه‌ها نسبت به القای شبهه فساد در اتاق‌های استان‌ها و ایران و همچنین تشویش اذهان عمومی اقدام کرده‌اند، این اقدامات را خلاف شأن فعالان اقتصاد بخش خصوصی دانستند که با هدف تشویش اذهان عمومی علیه بخش خصوصی و اضمحلال و فروپاشی خدمات این بخش در حوزه اقتصاد انجام می‌شود.

روسای اتاق‌های سراسر کشور، شایعات هدف‌داری که از چندی پیش به‌صورت هدایت شده علیه اتاق‌های بازرگانی استان‌ها و اتاق ایران در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها منتشر می‌شود و همچنین اتهاماتی که به‌تازگی مبنی بر دریافت رشوه برای وصول منابع مرتبط با قانون ۳ و ۴ در هزار درآمد مشمول اعضای اتاق‌ها مطرح شده است را محکوم کرده و خواستار برخورد قانونی با عاملان این شایعات و شبهه‌ها شدند.

کد خبر 52670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =