اقدام شجاعانه‌ دولت برای جراحی اقتصادی/ سخنان صادقانه رئیس‌جمهور بسیار مناسب بود

عضو کمسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با بیان اینکه اقدام رئیس‌جمهور برای سخن گفتن با مردم اقدامی بسیار مناسبی بود، گفت: دولت سیزدهم می‌خواهد سیاست ارز ۴۲۰۰ تومانی را اصلاح کند که اقدام شجاعانه‌ای است.

به گزارش روز سه شنبه اگزیم نیوز، «رحمت‌الله نوروزی» درباره سخنان رئیس‌جمهور با مردم، اظهار داشت: همان‌طور که آقای رئیسی صادقانه گفتند دولت را با کسری بودجه ۴۵۰ هزار میلیارد تومانی تحویل گرفتند و تا امروز وضعیت اقتصادی را مدیریت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه کشور به یک جراحی اقتصادی نیاز دارد، افزود: پرداخت ارز ترجیحی هم رانت ساز و هم فسادزا است که باید این سیاست اصلاح شود. دولت سیزدهم می‌خواهد سیاست ارز ۴۲۰۰ تومانی را اصلاح کند که اقدام شجاعانه‌ای است. این دولت ریسک آن را پذیرفته است.

نماینده مردم در مجلس ابراز امیدواری کرد همان‌طور که دغدغه رهبر انقلاب هم هست، فشار اقتصادی به مردم بخصوص کارمندان، کارگران، حداقل بگیران و افراد کم‌درآمد وارد نشود. امیدوارم با تدبیری که رئیس‌جمهور دارند اقدام اساسی در زمینه بهبود معیشت مردم انجام شود.

وی افزود: برای اجرای جراحی اقتصادی مردم باید آگاه شوند و جزئیات را بدانند؛ اقدام امشب رئیس‌جمهور که با مردم صادقانه صحبت کردند، بسیار خوب و ضروری بود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: رئیس‌جمهور گفتند می‌خواهند کمک معیشتی دو ماه را پرداخت کنند به طوری که هر نفر در دهک‌های سوم تا نهم جامعه ۳۰۰ هزار تومان یارانه بگیرند تا زیرساخت کالابرگ الکترونیکی فراهم شود.

نوروزی اضافه کرد: یارانه نان و دارو هم حذف نخواهد شد و افزایش قیمت‌ها بعد از واریز کمک جبرانی خواهد بود. این اقدامات بستر خوبی است که دولت انجام داده است.

نوروزی گفت: اینکه دوشنبه شب رئیس‌جمهور با مردم صحبت کرده و توضیح دادند، واقعاً اقدامی بسیار مناسبی بود و امیدوارم دولت گام‌های اساسی برای بهبود معیشت مردم که دغدغه رهبری است، بردارند.

کد خبر 52645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =