دادستان کل کشور: در صنعت خودروسازی دست‌های پشت پرده وجود دارد

دادستان کل کشور با بیان اینکه در صنعت خودروسازی دست‌های پشت پرده وجود دارد که مانع ارتقا وضعیت خودروسازی می‌شود، ابراز امیدواری کرد در سال جدید قطعه سازان و خودروسازان بتوانند به درستی به وظایف خود عمل کنند و برای استانداردسازی و بهبود کیفیت خودروهای تولیدی گام‌های موثری بردارند.

به گزارش اگزیم‌نیوز از دادستانی کل کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری روز یکشنبه اظهار داشت: با همکاری مردم و مسئولان نوروز خوبی را سپری کرده و مشکل امنیتی و مساله خاصی را نداشتیم و فقط آمار و ارقام تصادفات در مسافرت‌های مردمی بود که کام همه را تلخ کرد.

آمار و ارقام تصادفات در مسافرت‌های مردمی بود که کام همه را تلخ کرددادستان کل کشور درباره کیفیت خودروهای کشور و نیز تصادفات جاده‌ای تصریح کرد: در این خصوص در اواخر سال گذشته جلسه‌ای با وزیر صمت داشته و مطالب و تذکرهای خود را مطرح و بر نکات مورد نظر در افزایش کیفیت خودروها تاکید داشتیم. بر اساس وظیفه دستگاه قضایی و صیانت از حقوق عامه به این موضوع توجه داشته و از باب نظارت بر این مسئله اقدامات خود را دنبال خواهیم کرد. امیدواریم در سال جدید این معضل جدی توسط مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی برطرف شود.

وی اضافه کرد: متاسفانه در گذشته شاهد کم کاری‌هایی در این زمینه بوده ایم اما امیدواریم با قول‌هایی که دولت در این باره داده است شاهد افزایش کیفیت خودروها باشیم.

منتظری درباره صیانت از حقوق عامه به ویژه در زمینه آلودگی هوا در کلانشهرهای کشور خاطرنشان کرد: مساله حقوق عامه یک موضوع گسترده است که حوزه های فراوانی از زندگی مردم را در برمی‌گیرد و لازم است برای صیانت از آنها در ابتدا مصادیق و موارد آن اولویت بندی شود.

وی خاطرنشان کرد: موضوع حقوق عامه و رسیدگی به آن یک کار زمانبر است و با یک روز و یک سال به نتیجه دلخواه نخواهد رسید بنابراین معتقدیم نباید در این حوزه در مردم توقعات غیرمنطقی ایجاد کرد، بلکه باید بر اساس ابزارها و امکانات و داشته های موجود به دنبال صیانت از حقوق عامه بود.

کد خبر 51662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =