برگزاری نشست تخصصی بررسی ابزارهای تامین مالی مسکن و مستغلات

در نخستین نشست تخصصی بررسی ابزارهای تأمین مالی مسکن و مستغلات و توسعه شهری با حضور مسئولین ارشد و اساتید و صاحب نظران این حوزه، ضمن بررسی چالش های اساسی مسکن در بعد عمومی، بصورت تخصصی چالش های تأمین مالی مسکن و مستغلات و ابزارهای تأمین مالی مناسب برای این امر در پنج پنل تخصصی مورد بررسی و واکاوی قرار خواهد گرفت.

به گزارش روز دوشنبهاگزیم‌نیوز، این نشست با حضور و سخنرانی اساتید بنام و صاحب نظر در حوزه مسکن و مستغلات، تأمین مالی و ابزارهای نوین مالی برگزار خواهد شد و شرکت در آن برای عموم علاقمندان آزاد و رایگان می باشد.

در افتتاحیه نشست ملی مسکن و مستغلات محمود محمودزاده معاون مسکن و مستغلات وزارت راه و شهرسازی، حسین عبده تبریزی عضو سابق شورای عالی بورس، مهدی مسکنی معاون امور تعاون وزارت تعاون، مهدی صادقی شاهدانی رییس دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع)، حامد سلطانی نژاد مدیرعامل بورس کالای ایران و میثم فدایی واحد مدیرعامل فرابورس ایران به سخنرانی خواهند پرداخت.

افتتاحیه نشست چهارم اسفندماه (چهارشنبه ساعت ۱۴ تا ۱۷) و پنل ها روزهای پنجشنبه و یکشنبه، پنجم و هشتم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

پنل اول : چالش های مسکن در ایران با محوریت تأمین مالی

پنل دوم : ابزارهای نوین تأمین مالی مسکن و مستغلات

پنل سوم : ابزارهای مناسب تأمین مالی مسکن و مستغلات در ایران

پنل چهارم : نقش تعاون در تأمین و سپرده مسکن

پنل پنجم : تجارب جهانی در استفاده از ابزارهای نوین تأمین مالی مسکن و مستغلات

جهت ثبت نام رایگان به سایت www.donyayemali.com  مراجعه و درصورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر یا وجود سؤال می توانید با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۳۰۶۱۶۸ تماس بگیرید.

کد خبر 50732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =