بخش خصوصی خواستار تداوم حمایت‌های دولت است

رییس سازمان توسعه تجارت ایران ضمن اشاره به دیدار تولید کنندگان و جمعی از فعالان اقتصادی با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: تداوم حمایت‌های اخیر دولت و گشایش‌های خوبی که اتفاق افتاده بخش خصوصی را در رسیدن به اهداف کمک خواهد کرد.

به گزارش اگزیم نیوز، «علیرضا پیمان‌پاک» روز دوشنبه در گفت‌وگویی افزود: فرصت‌های زیادی در کشور ایجاد شده که با همراهی بیشتر دولت و بخش خصوصی می توان این فرصت‌ها و توانمندی‌ها را به فعلیت رساند و به طور قطع این امر آثار خوبی برای کشور به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در دیدار خود با رهبر معظم انقلاب به امکانات و ظرفیت‌های موجود در کشور پرداخته و در کنار آن موانع و مشکلاتی را نیز که بر سر راه وجود دارد، تشریح کردند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، گلایه از تعدد قوانین بعضاً دست و پاگیر و نبود فرماندهی واحد برای انجام کارها را از جمله مشکلاتی دانست که از سوی تولیدکنندگان در دیدار دیروز مطرح شد و خاطرنشان ساخت: تاکید بر هدایت منابع به سمت تولید را از جمله خواسته‌های بخش تولید عنوان کرد.

پیمان پاک ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: باید همه در جهت ارتقای توان تولید در کشور کمک کنند.

وی درعین حال به تولیدکنندگان و صنایع توصیه کرد تا ضمن افزایش کیفیت خود در جهت رقابتی شدن هرچه بیشتر تلاش کنند.

رئیس سازمان توسعه تجارت افزود: ارتباط‌هایی هم که ایجاد شد باید در جهت توسعه توان تولیدی کشور به خدمت گرفته شود.

پیمان پاک به تلاش‌های دولت سیزدهم اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این تلاش‌ها گشایش‌های خوبی ایجاد کرده و آثار آن به زودی نمایان خواهد شد.

براساس این گزارش از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی صبح دیروز- یکشنبه - با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب دیدار کردند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار تاکید کردند: من با دخالت مسئولین دولت و دستگاه‌های دولتی در فعالیت‌های اقتصادی موافق نیستم، اما با هدایت، نظارت و کمکشان موافقم؛ این کار باید حتماً انجام بگیرد.

کد خبر 50168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =