پیش‌نویس برنامه وزارت صمت برای صنعت خودرو به کمیسیون صنایع ارائه شد

وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: پیش نویس برنامه وزارت صمت برای صنعت خودرو که طی ماه گذشته با مشارکت کارشناسان تدوین شده است، به اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارائه شد.

به گزارش اگزیم نیوز، سیدرضا فاطمی امین عصر یکشنبه در حاشیه نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره نشست یادشده افزود: در جلسه امروز برنامه صنعت خودرو در سال‌های آینده و چالش‌های صنعت خودرو سازی که همه با آن درگیرند، مورد بررسی قرار گرفت.

وزیر صنعت معدن و تجارت افزود: مصرف کنندگان،خودروسازان، دولت و قطعه سازان همه به نوعی با این صنعت درگیرند و هر کدام هم گلایه یا استدلال خود را دارند. اعضای کمیسیون صنایع مجلس هم نسبت به کیفیت، تولید، قیمت و مدیریت شرکت‌های خودروساز ایراداتی داشتند که به حق است و باید به دنبال پاسخ و راه‌حل برای آن بود.

وی اضافه کرد: در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس، پیش نویس برنامه‌ای که در یک ماه گذشته طی مشورت با کارشناسان تدوین و آماده شده بود،به کمیسیون صنایع ارائه و مطرح کردیم و قرار د نمایندگان محترم این برنامه را در فرصتی مناسب مطالعه و مورد بررسی قرار دهند.

فاطمی امین خاطرنشان کرد: مترصد این هستیم که در حوزه صنعت خودرو بین دولت و مجلس کاری مشترک شکل بگیرد که بتوانیم از تصویر روشنی از پروژه‌ها و برنامه‌ها داشته و شاهد تحولی جدی در صنعت خودرو باشیم.

کد خبر 49920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =