وزیر صمت از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان برای بازسازی کارخانه کاشی بروجرد خبر داد

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده ۵۰ میلیارد تومان برای بازسازی و نوسازی کارخانه سامان‌کاشی بروجرد به عنوان مصوبه سفر آیت‌الله رئیسی اختصاص یافت.

به گزارش روز جمعه اگزیم نیوز، سیدرضا فاطمی امین در حاشیه بازدید از کارخانه سامان کاشی بروجرد، اظهار داشت: بانک صنعت و معدن متولی پرداخت اعتبار مورد نیاز بازسازی و نوسازی این واحد تولیدی است.

وی بیان کرد: پیرو هماهنگی‌های انجام شده با اداره تسویه ورشکستگی قوه قضاییه این واحد تولیدی توسط گروهی جدید تا پایان سال جاری فعالیت خود را با ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی آغاز خواهد کرد. 

وزیر صنعت، معدن، تجارت صبح امروز (جمعه) همزمان با سفر رییس جمهور به لرستان، به‌عنوان نماینده ویژه آیت‌الله رییسی وارد شهرستان بروجرد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از ورود به بروجرد با حضور در گلزار شهدای این شهرستان به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

فاطمی امین در سفر به بروجرد از کارخانه زاگرس پوش، نساجی، سامان کاشی و کاشی جم بازدید می‌کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین با حضور در فرمانداری بروجرد در جلسه بررسی موانع و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرستان شرکت خواهد کرد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و اعضای هیات دولت، امروز وارد لرستان شدند.

دیدار با اقشار مختلف مردم، حضور در نشست شورای اداری و بازدید از واحدهای تولیدی بخشی از برنامه‌های سفر یک روزه رییس جمهور به استان لرستان است.

سامان‌کاشی بروجرد یکی از کارخانه‌های حوزه صنایع معدنی و معتبر کشور و حتی خاورمیانه است که فعالیت آن سال ۷۴ آغاز شد.

با وجودی که این واحد صنعتی توان تولید سه میلیون مترمربع کاشی دارد اما با تعطیلی آن و بیکاری نیروهای آن، مشکلی بر معضلات کارگری این شهرستان افزوده شد.

کد خبر 48670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =