آمادگی صندوق توسعه ملی برای حمایت از مگاپروژه‌های پیشران

رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی گفت: این صندوق آماده است به جز پشتیبانی‌های معمول ارزی و ریالی خود از مگاپروژه‌های پیشران مصوب در ستاد هماهنگی اقتصادی حمایت ارزی کند.

به گزارش روز چهارشنبه اگزیم‌نیوز از صندوق توسعه ملی، «مهدی غضنفری» در آیین تودیع و معارفه معاونت اداری، مالی و پشتیبانی صندوق توسعه ملی گفت: صندوق نقش مهمی در شکوفایی اقتصاد کشور و افزایش صادرات دارد.  

وی افزود: در همین راستا صندوق آماده است به جز پشتیبانی‌های معمول ارزی و ریالی خود، از مگاپروژه‌های پیشران که در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تصویب شود حمایت ارزی کند و امید است شاهد تلفیق منابع هلدینگ‌های بزرگ، بانک‌های پشتیبان تولید و صندوق توسعه ملی برای یک تحرک بزرگ اقتصادی در سطح ملی و دستیابی به نرخ بالای رشد اقتصادی در کشور باشیم.

پیش از این، رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی در تشریح خطوط کلی و راهبردهای صندوق توسعه ملی، اظهار داشت: هم‌راستایی، هم‌افزایی و هماهنگی با سیاست‌های اقتصادی دولت در مسیر کنترل تورم و دستیابی به رشد پایدار، نخستین هدف صندوق توسعه ملی در دوره‌ جدید کاری است.  

در ادامه این جلسه، اعضای هیات عامل صندوق توسعه ملی و نیز دستیار ویژه رئیس هیات عامل، هر یک نقطه نظرات خود را در خصوص اهمیت صندوق توسعه ملی و ارتقای جایگاه آن عنوان کردند.

در پایان این آیین، ضمن تقدیر از خدمات «فرهاد همتی»حکم انتصاب «حمید اشتری»در سمت معاون اداری، مالی و پشتیبانی صندوق توسعه ملی توسط رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی به وی اهدا شد.

«حمید اشتری» پیش از این معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد ایران بود.

کد خبر 48635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =