کاهشی شدن قیمت انواع سکه و طلا در بازار

قیمت سکه در بازار تهران امروز (پنج‌شنبه) با ۲۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به رقم ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

به گزارش اگزیم نیوز، در ساعت ۱۴ امروز ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۲۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۵۰ هزار تومان کاهش به نرخ ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی امروز ۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه با ۴۰ هزار تومان کاهش سه‌میلیون و ۷۳۰ هزار تومان و هر سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید. قیمت هر مثقال طلا نیز پنج‌میلیون و ۴۱۵ هزار تومان شد.

همچنین اُنس جهانی طلا با ۵ دلار افزایش نسبت به روز چهارشنبه، یک‌هزار و ۸۶۵ دلار و ۵۷ سنت ارزش‌گذاری شد.

مهم‌ترین عوامل موثر در رشد قیمت طلا و سکه، بالا رفتن نرخ دلار و انس جهانی است. امروز نرخ دلار در صرافی‌های بانکی تغییر اندکی داشت و با بهای ۲۶ هزار و ۸۶۹ تومان معامله شد.

قیمت انس جهانی طلا نیز ۱۲ دلار کاهش یافت. با توجه به کاهش ۱۲ دلاری انس جهانی طلا و کاهش جزئی نرخ دلار، قیمت طلا کاهش و سکه رشد نامحسوسی داشت.

کد خبر 48012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =