رشد ۹هزار و ۵۰۰ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز(چهارشنبه) رشدی ۹ هزار و ۵۰۰ واحدی را به ثبت رساند و در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۹۵۱ واحدی قرار گرفت.

به گزارش اگزیم‌نیوز، در پایان معاملات امروز، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) هم ۲ هزار و ۳۵۶ واحد افزایش داشت و ۳۴۵ هزار و ۷۵۴ واحد رسید.

با این حال شاخص کل هم وزن و شاخص قیمت هم وزن منفی بودند و به ترتیب با ۵۰ واحد و ۳۱ واحد افت، ۳۷۶ هزار و ۴۶۹ واحد و ۲۳۷ هزار و ۲۹۹ واحد شدند.

شاخص آزاد شناور با ۱۲ هزار و ۹۸۰ واحد رشد، شاخص بازار اول با ۱۰ هزار و ۷۲۵ واحد افزایش و شاخص بازار دوم با ۷هزار و ۲۷۹ واحد رشد به ترتیب به یک میلیون و ۷۸۲ هزار و ۶۶۶ واحد، یک میلیون و ۴۳ هزار و ۹۹۷ واحد و ۲ میلیون و ۷۳۶ هزار و ۶۵۰ واحد رسیدند.

شاخص کل فرابورس نیز رشدی ۱۳۷ واحدی داشت و در ارتفاع ۱۹ هزار و ۸۰۸ واحدی به کار خود پایان داد.

امروز و در بازار بورس تهران بیش از ۴ میلیارد و ۹۶۰ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۳ هزار و ۷۳۰ میلیارد تومان در ۴۵۲ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد. در فرابورس نیز یک میلیارد و ۹۵۵ میلیون برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش ۲ هزار و ۹۲۰ میلیارد تومان در ۲۶۴ هزار نوبت معاملاتی خرید و فروش شد.

بدین ترتیب ارزش معاملات در ۲ بازار بورس و فرابورس به حدود ۷ هزار میلیارد تومان رسید.

بیشترین تاثیر مثبت در رشد ۹ هزار و ۵۰۰ واحدی شاخص کل بورس مربوط به نمادهای فولاد، کگل، فملی، نوری، شبندر، شاراک و کچاد بود.

نمادهای پرتراکنش امروز بازار سرمایه هم فولاد، فسبزوار، کیمیاتک، شپنا، خودرو، کدما و فملی بودند.

کد خبر 47393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =