لزوم ارائه خدمات متمایز به مشتریان

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران گفت: ایجاد زیرساخت های لازم برای طراحی خدمات متمایز و کارا در جذب مشتریان بانک موثر است.

به گزارش اگزیم‌نیوز از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، علی صالح آبادی در نشست مجازی روسای شعب این بانک که با هدف بررسی چالش های جذب مشتریان جدید و وفادارسازی مشتریان فعلی تشکیل شد، اظهار داشت: خدمات این بانک در بخش­های مختلف در شرایط تحریم، راهگشای صادرکنندگان در مسیر صادرات بوده است.

وی اذعان داشت: تنوع بخشی و نیز معرفی خدمات جدید کمک شایانی به جذب مشتریان و همچنین حفظ مشتریان فعلی خواهد کرد.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با تاکید بر این مهم که نباید بانک توسعه صادرات ایران تنها با گزینه ارائه تسهیلات ارزان قیمت به مشتریان معرفی شود، گفت: برابر مقررات بانک مرکزی، بانک توسعه صادرات در صورتی می تواند تسهیلات ارزان قیمت خود را ارائه کند که محل منابع آن مشخص شده باشد که البته طی سال های اخیر با کاهش منابع یارانه ای روبرو بوده ایم.

صالح آبادی با تاکید بر لزوم تلاش شعب بانک برای معرفی هر چه بیشتر خدمات و تسهیلات بانک توسعه صادرات به جامعه تولیدکنندگان وصادرکنندگان سراسر کشور، تصریح کرد: اداره بازاریابی باید با نگاهی نو به فرایندها بپردازد و در این مسیر از تجربیات و دستاوردهای سایر بانک ها استفاده کند.

کد خبر 46783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =