حضور پررنگ شرکت‌های خودروسازی و قطعه سازی ایران در نمایشگاه مسکو

دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو و همچنین تعدادی از شرکت های قطعه سازی از جمهوری اسلامی ایران تولیدات خود را در بخش خودروسازی و قطعه سازی در دو نمایشگاه بین المللی اتومکانیگا و اینتر اتو مسکو به نمایش گذشته اند.

به گزارش روز پنجشنبه اگزیم نیوز،شرکت ایران خودرو و سایپا و تولیدکنندگان منتخب کشورمان با حضور در نمایشگاه بین المللی اینتراتو  و نمایشگاه جنبی اتومکانیکا در مسکو  که تا پنجم شهریور برپاست جدیدترین تولیدات خود را در بخش های مختلف قطعه سازی از جمله، بدنه، رادیاتور، میلنگ، سرسیلندر به نمایش گذاشته اند.
در نمایشگاه بین المللی اتومبیل روسیه موسوم به «اینتراتو» شرکت ایران خودرو محصولات خودرویی خود را به نمایش گذاشت و با ارائه خودروهای «دنا پلاس»، «راناپلاس» و «تارا» در این نمایشگاه در حضور بازدیدکنندگان خودنمایی کرد.


حضور پررنگ شرکت‌های خودروسازی و قطعه سازی ایران در نمایشگاه مسکو
 در نمایشگاه جنبی اتومکانیکا نیز،  شرکت یاتاقان بوش ایران محصولات خود را عرضه نمود و مذاکراتی به منظور عقد قرارداد همکاری با شرکت های روسی انجام داد.
 
 شرکت های فولاد فام و فولادین ذوب از دیگر  شرکت های ایرانی حاضر در نمایشگاه بود که  با ارائه ۷۰۰ محصول متنوع و با کیفیت در این نمایشگاه حضور  چشمگیر یافتند.

حضور پررنگ شرکت‌های خودروسازی و قطعه سازی ایران در نمایشگاه مسکو

این شرکت ها قراردادهای قابل توجهی برای همکاری با شرکت های روسی تدوین و توافقات لازم جهت تولید و عرضه با این شرکت ها را به  انجام رساندند.
در نمایشگاه اتومکانیکا بیش از یکهزار و ۴۰۰ شرکت از حدود ۴۰ کشور حضور داشتند.
سفیر ایران: خودروهای ایرانی قابلیت عرضه در بازار خودروی روسیه را دارند
کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بازدید از غرفه ایران خودرو  در نمایشگاه مسکو، گفت: برخی از خودروهای ما که در این نمایشگاه عرضه شده اند؛ با پشتکاری قوی، ادامه حضور مستمر در بازار و خدمات پس از فروش قابلیت حضور در بازارا خودروی کشور روسیه با سلایق متفاوت را دارند ضمن اینکه در تولید مشترک و قطعه سازی هم شرکت های ایرانی می توانند نقش آفرین باشند.

حضور پررنگ شرکت‌های خودروسازی و قطعه سازی ایران در نمایشگاه مسکو

 وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تلاش دارد در کنار روابط خوب سیاسی، فنی و نظامی با روسیه حوزه های فرهنگی و اقتصادی را نیز فعال کند، ادامه داد: حضور شرکت های خودوریی ایران در بازار روسیه می تواتند فرصت بسیار خوبی در این مورد باشد و خودروسازی ما می تواند با  تطابق خود با بازار روسیه و حضور مستمر و ارائه خدمات پس از فروش در تقویت روابط اقتصادی و ارز آوری برای کشورمان موثر باشد.
 جلالی افزود که در جهت دیپلماسی اقتصادی شرکت های خودروسازی  نیز با توجه به پیچیدگی های بازار خودروی روسیه و پشتکاری قوی و مستمر می توانند در این مورد نقش مهمی ایفا کنند و سفارت جمهوری اسلامی ایران نیز تسهیل کننده حضور آنها در بازار خودروی مسکو خواهد بود.
کیان منش مدیر مطالعات و برنامه ریزی بازارهای صادراتی ایران خودرو نیز گفت: شرکت ایران خودرو تلاش دارد با برنامه ریزی و مطالعات دقیق در کنار شرکت های بزرگ خودروساز جهانی محصولات خود را به  بازار روسیه معرفی کند.
‌گروه صنعتی ایران خودرو سالهای قبل  ۱۲ هزار  دستگاه خودرو به روسیه صادر کرده بود.
نمایشگاه بین المللی خودرو مسکو از نظرقدمت، ‌کمیت و کیفیت درسطح نمایشگاه‌های خودروی فرانکفورت و ژنو قرار دارد.

کد خبر 45668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =