بورس افت دیروز خود را جبران کرد

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز(دوشنبه) بازار سرمایه رشدی ۸ هزار و ۴۲۰ واحدی را به ثبت رساند تا به نوعی افت ۸ هزار و ۳۲۶ واحدی روز گذشته را جبران کند.

به گزارش خبرنگار اگزیم‌نیوز، امروز تمام شاخص‌های بورس تهران سبزپوش بودند به نحوی که شاخص کل بورس تهران با ۸ هزار و ۴۲۰ واحد رشد (معادل ۰.۶۵ درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۳۱۱ هزار و ۲۷۷ واحدی ایستاد.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) هم ۲هزار و ۱۳۸ واحد رشد داشت و ۳۳۳ هزار و ۳۰ واحد شد.

شاخص کل هم وزن نیز با ۲ هزار و ۷۴۱ واحد افزایش، به ۴۰۳ هزار و ۶۸ واحد رسید.

شاخص قیمت هم وزن نیز رشدی یک هزار و ۷۴۰ واحدی را به ثبت رساند و ۲۵۵ هزار و ۸۱۹ واحد شد.

شاخص آزاد شناور با ۶ هزار و ۲۷۸ واحد رشد، شاخص بازار اول با ۶هزار و ۸۳۷ واحد افزایش و شاخص بازار دوم با ۱۴ هزار و ۸۵۹ واحد رشد به ترتیب به یک میلیون و ۷۵۶ هزار و ۴۹۵ واحد، ۹۷۷ هزار و ۹۲۴ واحد و ۲ میلیون و ۵۸۷ هزار و ۵۶۰ واحد رسیدند.

شاخص کل فرابورس نیز ۲۰۳ واحد رشد داشت تا بار دیگر وارد کانال ۱۹ هزار واحدی شود. این شاخص در پایان معاملات امروز در ارتفاع ۱۹ هزار و ۴۹ واحدی قرار گرفت.

امروز و در بازار بورس تهران ۵ میلیارد و ۷۸۵ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۴ هزار و ۷۲۱ میلیارد تومان در ۶۵۱ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد. در فرابورس نیز ۳ میلیارد و ۵۷۳ میلیون برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش ۱۶ هزار و ۸۴۲ میلیارد تومان در ۵۵۲ هزار نوبت معاملاتی خرید و فروش شد.

بدین ترتیب ارزش معاملات در ۲ بازار بورس و فرابورس به بیش از ۲۱ هزار میلیارد تومان رسید.

بیشترین تاثیر مثبت در رشد ۸ هزار واحدی شاخص کل بورس تهران مربوط به نمادهای تاپیکو، رمپنا، فارس، کچاد، کگل، اخابر و شستا بود.

نمادهای پرتراکنش امروز بازار سرمایه هم ولکار، شستا، ومدیر، برکت، خساپا، غکورش و اپال بودند.

کد خبر 44833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =