۲ هزار قانون مزاحم و غیرضروری در مجلس شورای اسلامی حذف شد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: ۲ هزار قانون مزاحم و غیر ضروری در تمامی موضوعات بصورت کلی با تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی حذف شد.

به گزارش اگزیم نیوز، روح الله عباسپور روز چهارشنبه در مراسم افتتاح خط تولید کولر گازی در یک شرکت تولیدی واقع در شهرک صنعتی کاسپین، اظهار داشت: سه قوه و مردم وظیفه حمایت از تولیدکنندگان را دارند و باید در حوزه اجرا و قوانین موجود در مسیر تولید مانع زدایی کنند.
این نماینده با بیان اینکه در حوزه مجلس شورای اسلامی چند اقدام جدی می تواند صورت گیرد، افزود: هر مشکلی که مانع فعالیت صنعتگران است باید به نمایندگان مجلس شورای اسلامی انعکاس پیدا کند تا در کمیسیون صنایع پیگیری شود.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا به امروز ۲ هزار قانون مزاحم و غیر ضروری حذف شده است، افزود: مجلس شورای اسلامی به علاوه اصلاح قوانین نقش نظارتی در حمایت از صنعتگران را برعهده دارد و هیچ گونه کوتاهی در این زمینه نخواهد کرد چون اصلاحات زیادی در موضوعات اقتصادی باید صورت گیرد.
عباسپور گفت: راهبرد اقتصادی کشور براساس منویات مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی بوده که مهمترین مولفه در آن، مردمی کردن اقتصاد، خوداتکایی و درون زایی است.
وی افزود: استفاده از ظرفیت های داخلی کشور و صادرات محصولات تولیدکنندگان با توجه به دیپلماسی اقتصادی از اهمیت فراوانی برخوردار است و باید در این موضوع اقدام اساسی صورت گیرد.
این مسوول گفت: نقشه راهبری اقتصاد کشور از مسیر تولید عبور می کند که باید به صورت جدی مدنظر قرار گیرد و حمایت های لازم و پشتیبانی های جدی از تولیدکنندگان به عمل آید.
عباسپور با بیان اینکه خوشبختانه در جذب نیرو تا حد کاردانی با مشکلات کمتری مواجه هستیم، افزود: در شهرستان بویین زهرا واحدهای صنعتی به دنبال نیرو هستند ولی در سطوح تحصیلات تکمیلی با مشکلاتی روبه رو هستیم که امیدواریم در این زمینه هم اقدامات لازم انجام شود.

کد خبر 44506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =