بهره مندی ۸۴ بنگاه تولیدی از تسهیلات برنامه تولید و اشتغال

معاونت طرح و برنامه وزارت صمت اعلام کرد: بیش از ۶ هزار و ۴۳۹ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ (برنامه تولید و اشتغال) به ۸۴ بنگاه و واحد تولیدی در نخستین ماه سال ۱۴۰۰ پرداخت شده است.

به گزارش اگزیم‌نیوز از وزارت صمت، براساس گزارش دفتر مدیریت داده، آمار و فناوری اطلاعات معاونت طرح و برنامه وزارت صمت همچنین در فروردین امسال ۷۳ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات برنامه تولید و اشتغال ثبت نام کردند و در این بازه زمانی ۷ فقره معرفی به بانک برای دریافت یک هزار و ۵۸۵ میلیارد ریال تسهیلات انجام شده است.

گفتنی است که از ابتدای اسفندماه ۱۳۹۷ تا پایان فروردین امسال ۷ هزار و ۵۵۸ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات برنامه تولید و اشتغال (تبصره ۱۸) ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۲ هزار و ۸۶۰ فقره معرفی به بانک برای دریافت بیش از ۲۱۴ هزار و ۷۹۶ میلیارد ریال تسهیلات انجام شده است.

همچنین از ابتدای اسفندماه ۱۳۹۷ تا پایان فروردین امسال (۱۴۰۰) بیش از ۹۴ هزار و ۶۷۱ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ (برنامه تولید و اشتغال) به یک هزار و ۴۸۱ بنگاه و واحد تولیدی از ابتدای اسفندماه ۱۳۹۷ تا پایان فروردین امسال (۱۴۰۰) پرداخت شده است.

کد خبر 43694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =