تشکیل کمیته تخصصی ساماندهی بازار مرغ و تخم‌مرغ

برپایه مصوبه‌های روز (سه‌شنبه) جلسه ستاد تنظیم بازار، کمیته تخصصی ساماندهی بازار مرغ و تخم‌مرغ در این ستاد تشکیل می‌شود.

به گزارش اگزیم نیوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت، بنابه مصوبه‌های روز گذشته(سه شنبه) ستاد تنظیم بازار با حضور ریاست رییس جمهوری، مقرر شد کمیته‌ای تخصصی به منظور ساماندهی بازار مرغ و تخم‌مرغ تشکیل شود.

این کمیته به ریاست وزیر جهادکشاورزی و عضویت قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی و دیگر مسوولان مربوطه تشکیل خواهد شد.

طبق مصوبه‌های این جلسه ستاد تنظیم بازار، مقرر شد این کمیته با داشتن اختیارات کامل از سوی ستاد تنظیم بازار نسبت به برنامه‌ریزی و تولید و توزیع مرغ، از طریق شرکت‌های تولیدکننده عمده مرغ و نیز با همکاری و خدمت گرفتن از ظرفیت مرغ‌داری‌های دیگر، اقدام‌های لازم را انجام دهد.

براساس این گزارش، در جلسه مذکور ستاد تنظیم بازار «علیرضا رزم‌حسینی» وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با هماهنگی و تعامل وزارت جهاد کشاورزی، تشکل‌های بزرگ را برای مدیریت بازار در حوزه مرغ مشخص کردیم تا کار را جلو ببرند.

وی با بیان اینکه تامین نهاده‌ها به خوبی انجام شده است، افزود: در حوزه تولید و تامین مرغ نیز مشکلی نداریم و عرضه به خوبی در حال انجام است و مردم نباید از این لحاظ نگرانی داشته باشند.

وزیر صنعت تصریح‌کرد: مردم تحت تاثیر فضا های کاذب ایجاد شده نباید خرید هیجانی داشته باشند.

کد خبر 41796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =