۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
عابر بانک بیت کوین رسید

با انفجار نرخ ارزهای مجازی، بسیاری از شرکت‌ها درصدد استفاده از این فرصت بوده و دستگاه عابر بانک بیت کوین را ساخته و نصب کردند.

به گزارش اگزیم نیوز،با عبور قیمت بیت کوین از ۵۰ و ۵۵ هزار دلار و  رکودزنی آن در ۶۱ هزار دلار، شرکت‌هایی نظیر کوین فلیپ و کوین کلود هزاران دستگاه عابر بانک را در سطح ایالت هایی نظیر نیویورک و مونتانا نصب کرده‌اند.

مارک شویکت، بنیانگذار شرکت کواد کوین، در این باره می‌گوید: فرض را بر این  است که تقاضا برای بیت کوین وجود دارد و مردم می‌خواهند هر جا که هستند خرید کنند.

مدیرعامل این شرکت طی سفری یک هفته‌ای موفق شده تا عابر بانک‌های شرکت خود را در چند نقطه از جمله پمپ بنزین های مونتانا نصب کند.

بنا به اعلام وبگاه HOWMANYBITCOINATMS تا پایان ماه ژانویه مجموعا بیش از ۲۸ هزار دستگاه عابر بانک بیت کوین و ارزهای مجازی در سراسر آمریکا نصب شده اند که حداقل ۱۰ هزار دستگاه فقط در ۵ ماه قبل از ژانویه بوده است.

براساس گزارش های دریافت شده، کاربران  نیز به دلایل مختلف ترجیح می‌دهند، از دستگاه های عابر بانک یا ای تی ام استفاده کنند زیرا تعدادی از کاربران می‌خواهند ناشناس بمانند؛ برخی دیگر نیز ترجیح می‌دهند که با یک دستگاه فیزیکی برای مبادله کار کنند، و اشخاصی نیز هستند که حساب بانکی ندارند، گروهی دیگر نیز به دنبال دریافت پول نقدبوده و یا می‌خواهند؛ بیت کوین‌های خود را به خارج از آمریکا حواله کنند.

کد خبر 41620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =