ضرب‌الاجل ٢ ماهه رئیس قوه قضاییه برای راه‌اندازی مجتمع فولاد ارومیه

رییس قوه قضاییه گفت: بر مبنای قوانین موجود و دستورالعمل صادره، باید هر چه سریع‌تر مسائل بین سرمایه‌گذار مجتمع فولاد ارومیه و بانک تسهیلات‌دهنده رفع شده و این واحد صنعتی ظرف ٢ ماه در مدار تولید و اشتغال قرار گیرد.

به گزارش اگزیم نیوز، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه در بازدید از مجتمع فولاد ارومیه اظهار داشت: باید هرچه سریع‌تر با تشکیل کارگروهی با عضویت مسوولان استانی، مشکلات موجود بر سر راه این واحد تولیدی مرتفع شده و سرمایه‌گذار و بانک تسهیلات‌دهنده با تعامل با یکدیگر نسبت به بر مدار تولید قرار دادن مجتمع فولاد ارومیه اقدامات مقتضی را انجام دهند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در این مجتمع تولیدی ماشین آلات و تجهیزات کامل مستقر شده و تجهیز ۸۵ درصدی امکانات صورت گرفته، تاخیر در راه اندازی آن هیچ گونه توجیهی ندارد و همه مسوولان و دست‌اندرکاران باید برای در مدار تولید قرار گرفتن این مجتمع، همه ظرفیت‌ها را به کار بگیرند.

رییس قوه قضاییه با اشاره به ظرفیت اشتغالزایی مجتمع فولاد ارومیه بیان کرد: طبق گفته سرمایه‌گذار، این واحد تولیدی ظرفیت اشتغالزایی برای سه هزار نفر را دارد بر همین مبنا با توجه به نیاز مبرم کشور به تمهید امکانات برای جهش تولید، ضروری است هرچه سریع‌تر با بهره‌گیری از نیروهای انسانی موجود در استان، نسبت به راه‌اندازی این مجتمع اقدامات مقتضی صورت گیرد.

حجت الاسلام رییسی افزود: در مسیر رفع مشکلات مجتمع فولاد ارومیه، دستگاه قضایی و دادگستری آذربایجان غربی نهایت مساعدت را به عمل خواهند آورد و رییس دادگستری استان نیز در جلسات شورای اقتصاد مقاومتی، موضوع راه اندازی این مجتمع تولیدی را با جدیت دنبال خواهد کرد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تمرکز همه دستگاه ها برای تحقق جهش تولید گفت: امکانات فراهم آمده در مجتمع فولاد ارومیه یک سرمایه ملی محسوب می‌شود و هیچگونه تاخیری در راه‌اندازی این واحد تولیدی جایز نیست.

کد خبر 41316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =