رئیس سازمان حمایت: افزایش قیمت کالاها تا پایان سال منتفی است

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: موضوع افزایش قیمیت کالاها تا پایان سال منتفی است و این سازمان نیز هیچ بررسی قیمت جدیدی را در دستور کار ندارد.

به گزارش اگزیم نیوز، عباس تابش روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر افزود: به تبع این موضوع ستاد تنظیم بازار نیز تا سازمان حمایت ورود نکند این کار را انجام نخواهد داد.

وی بیان کرد: اگر همچنان آرامش شاخص‌های کلان اقتصادی ادامه داشته باشد، مردم از لحاط قیمت نیز نگرانی نخواهند داشت.

تابش تاکید کرد: در یک ماه گذشته بالای چهار میلیون تن کالای اساسی از گمرک‌های کشور ترخیص شده‌است و ذخیره استراتژیک گوشت سفید و قرمز به اندازه کافی موجود است و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

وی ادامه داد: مصوب تولید گوشت سفید ۱۱۰ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در ماه است که برای ایام پایانی سال برای هر ماه ۱۳۰ میلیون قطعه جوجه ریزی انجام شده‌است.

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان افزود: با این شرایط امیدواریم نیاز به توزیع ذخایر کالاهای اساسی در حوزه محصولات پروتئینی وجود نداشته باشد زیرا تولید مرغ به اندازه کافی برنامه‌ریزی شده و بزودی روانه بازار می‏‌شود.

تابش یادآور شد: در بحث روغن که تعدیل قیمت داشته و فراوانی آن در بازار رخ داده‌است، امروز در شبکه‌های توزیع انبار روغن و  جذب نشدن سهمیه وجود دارد که این  نشانه خوبی برای تامین روغن خانوارها است.

وی اظهار کرد: برای نمونه در هفته گذشته در مشهد بازدیدی که از ۲ نمایندگی انجام شد، هر کدام ۳۰۰ تن روغن جذب نشده داشتند که این نشان از فراوانی روغن در شبکه توزیع است.

کد خبر 41297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =