تداوم بی ثباتی نرخ ها در بازار آهن

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد تهران گفت: فروشندگان  این صنف در مورد قیمت ها بلاتکلیف بوده و همین امر در تشدید رکود تأثیر زیادی دارد و به بی ثباتی بازار دامن زده است.

به گزارش اگزیم نیوز، حمیدرضا رستگار با اشاره به اینکه برخلاف سال های گذشته، در روزهای پایانی سال جاری خرید و فروش آهن در بازار رونقی نداشته و معامله ای صورت نمی گیرد، افزود: تنها اشخاصی که پروژه های نیمه تمام دارند، آهن خریداری می کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد تهران با تاکید بر بلاتکلیفی فروشندگان در مورد وضعیت نرخ ها، ادامه داد: به دلیل نوسان قیمت ها و نرخ تورم، فروشندگان نمی دانند؛ اگر اجناس خود را بفروشند می توانند مجددا خرید داشته باشند یا خیر به طوری که این نکته به رکود و بی ثباتی بازار آهن منجر شده است.

رستگار با اعلام اینکه فروشندگان هیچ پیش بینی از بازار آهن در سال آینده ندارند، گفت: فعالان این بخش در معاملات و اعلام نرخ بسیار محتاطانه عمل می کنند و برخی واحدها نیز ترجیح می دهند تا در شرایط رکود بازار به انبارگردانی مشغول شوند و معامله ای انجام ندهند.

یادآور می شود؛ امروز(سه شنبه) بهای هر میلگرد با ثباتی نسبی، ۱۲ هزار و ۵۰۰  تومان فروخته می شد که نسبت به ماه گذشته افزایش ۰/۰۷ درصدی را تجربه کرده است.

کد خبر 41265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =