شاخص کل در معاملات امروز سرخپوش نشد

شاخص کل در پایان معاملات روز جاری(سه شنبه)با رشد چهار هزار و ۶۴۵ واحدی (۰.۳ درصد) در نهایت در ارتفاع یک میلیون و ۱۸۶ هزار واحدی ایستاد.

به گزارش اگزیم نیوز در این معاملات شاخص هم وزن هم ۰.۴ درصد رشد کرد. 

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس در معاملات امروز در مجموع به حدود چهار هزار و ۵۱۰ میلیارد تومان رسید که سهم حقوقی ها از آن حدود ۴۵۰ میلیارد تومان و معاملات خرد هم چهار هزار و ۵۱۰ میلیارد تومان بود.

براساس این گزارش، اشخاص حقوقی ۲۶ درصد یعنی هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۱۰ درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه "بانک و موسسات اعتباری"،"فلزات اساسی" و "خودرو و ساخت قطعات" رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروههای "استخراج کانه های فلزی" و "استخراج زغال سنگ" به نفع حقیقی ها تمام شد.

همچنین سه نماد وتجارت، فملی و خساپا لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند. توجه حقوقی ها نیز بیشتر به اپال، کپشیر و کزغال معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری بانک تجارت حدود ۹۰ میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی فولاد کاوه جنوب کیش با برتری حدود ۴۵ میلیارد تومان ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی ها در ۳۶ نماد و افزایش سهام حقوقی ها در ۱۰۵ نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۱۳۰ میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۵۴۰ میلیارد تومان بود.

کد خبر 41251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =