تولیدکنندگان و صنعتگران از دل سختی‌ها، آینده کشور را می‌سازند

معاون اول رییس جمهوری گفت: تولیدکنندگان، صنعتگران و کارآفرینان از دل سختی‌ها، آینده کشور را ساخته و اقدامات بدیع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار اگزیم نیوز، اسحاق جهانگیری صبح امروز (سه‌شنبه)و در پنجمین مراسم اعطای نشان امین‌الضرب و یکصد و سی‌وهفتمین سالگرد تاسیس اتاق بازرگانی تهران، اظهار داشت: امین الضرب یکی از افراد زحمتکش و خوشنام در مسائل اقتصادی و اجتماعی بود که تاکنون اقداماتش ماندگار است.

وی با بیان اینکه باید قدردان فعالان بخش تولید و اشتغال کشور بود؛ افزود: همه افراد در زندگی و فعالیت خود با موانع و مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند؛ ولی تفاوت بزرگان با دیگران  این است که آنها با وجود همه سختی‌ها ناامید نشده و به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

معاون اول رییس جمهوری ادامه داد: باید همواره از اقدامات ارزشمند و بزرگ انجام شده به عنوان سرمایه یاد کرد؛ زیرا الگوی نسل جوان هستند.

فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: بازگو کردن مشکلات منجر به امتیاز  نخواهد شد زیرا برخی از این گفته ها، مشکل به شمار نمی رود و بیشتر دروغ بود و بر روی این شایعات نیز تحلیل می شود که این نکته آسیب را دو چندان می کند.

جهانگیری با بیان اینکه تولیدکنندگان، صنعتگران و کارآفرینان آینده ای خوب را برای کشور می‌سازند، اظهار داشت: سختی‌ها تمام شدنی است اما با وجود همین سختی‌ها است که عمران و آبادانی برای کشور رقم زده می شود.

وی تاکید کرد: آمریکا خواهان زمین گیری کشور بود ولی عده‌ای با همه این سختی‌ها تولید را سر پا نگاه داشتند.

معاون اول رییس جمهوری ابراز امیدواری کرد و گفت: روزهای خوبی پیش روی کشور است و حتما آینده کشور بهتر خواهد بود. نسل امروز با تجربه‌ای از نسل کارکشته‌تر، یاد گرفته اند که چگونه مشکلات را پشت سر خواهد گذاشت.

کد خبر 41249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =