اختصاص۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای صنوف در سال ۱۴۰۰

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در بودجه سال آینده حدود ۷ هزار میلیارد تومان از محل تبصره ۴ به وام‌ اصناف اختصاص یافته که باید پیگیری لازم برای دریافت و استفاده از آن انجام شود.

به گزارش اگزیم نیوز، مجتبی توانگر عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در هفتمین نشست کمیته استان تهران فراکسیون اصناف برگزار شد، اظهار داشت: طی جلساتی که با نمایندگان صنوف و وزیر صمت برگزار شده با پیگیری نمایندگان مصوب شد که در سال آینده مالیات برای اصناف و واحدهای تولیدی که کاهش سطح اشتغال ندارند به میزان پنج واحد کاهش و از ۲۵ به ۲۰ درصد برسد.

وی با تأکید بر لزوم توجه به گلایه های صنوف گفت: در فراکسیون اصناف با کمک صنوف می توان در موضوع صادرات محصولات واحدهای تولیدی صنفی هماهنگی و اقدامات لازم انجام شود.

توانگر با اشاره به موضوع مشاغل مزاحم و عوارض شهرداری، بیان کرد: مکاتباتی نیز به جهت رسیدگی به موضوعات مشاغل مزاحم با اداره صمت اقدام شده که در این زمینه باید مباحث و موضوعات مختلف از طریق مکاتبات اداری پیگیری شود.

وی تأکید کرد: برای برطرف کردن مشکلات صنوف تلاش می کنیم و در کمیسیون اقتصادی به دنبال پیداکردن راهکارها و منابع جدید برای دریافت مالیات هستیم.

کد خبر 41239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =