عرضه روغن بین خرده فروشان افزایش یابد

نایب رئیس اتاق اصناف تهران، گفت: از ستاد تنظیم بازار خواسته‌ایم تا برای تامین آسان تر روغن مورد نیاز مردم عرضه روغن بین مغازه‌ها و خرده فروشان سطح شهر نیز مانند فروشگاه‌های زنجیره‌ای افزایش یابد.

به گزارش اگزیم نیوز، ابراهیم درستی با اشاره به عرضه روغن به اصناف و خرده فروشان در سطح شهر، افزود: هم اکنون تولید روغن به اندازه کافی در کشور در حال انجام است و با توجه به میزان واردات مواد اولیه تولید روغن و موجودی مواد اولیه در انبارها و گمرکات هیچ نگرانی برای تامین روغن مورد نیاز مردم وجود ندارد.

نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه در فروشگاه‌های زنجیره ای مشکلی در عرضه روغن نباتی دیده نمی شود؛ گفت: با این شرایط  تمام فروشگاه های زنجیره ای قادر به پاسخگویی به نیاز مشتریان هستند.

نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران با بیان اینکه عرضه روغن نباتی در بین فروشگاه‌های سطح شهر و خرده فروشان نسبت به فروشگاه‌های زنجیره‌ای کمتر است، بیان داشت: ما از دولت و ستاد تنظیم بازار کشور خواسته‌ایم تا نسبت به افزایش عرضه روغن نباتی در فروشگاه‌های سطح شهر و خرده فروشان اقدام کند.

وی اظهار داشت: افزایش عرضه روغن در فروشگاه‌های سطح شهر باعث می‌شود تا روغن نباتی آسان تر و با قیمت مناسبت تر به دست مردم برسد.

درستی در مورد روغن جامد نیز گفت: ستاد تنظیم بازار اعلام کرده که طی هفته آینده مشکل تامین روغن جامد نیز حل می‌شود، لذا ما نیز امیدواریم در روزهای آینده هم شاهد افزایش توزیع روغن نباتی بین خرده فروشان سطح شهر باشیم و هم مشکل تامین روغن جامد مورد نیاز مردم حل شود.

کد خبر 41070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =