افتتاح خط منظم کشتیرانی بین بندرعباس و بندر لاذقیه سوریه

مدیرعامل شرکت حمل فله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از راه‌اندازی خط منظم کشتیرانی از بندرعباس به بندر لاذقیه سوریه خبر داد.

به گزارش اگزیم نیوز از روابط عمومی کشتیرانی، کاپیتان «عبداله حسومی» افزود: در راستای حمایت از صادرات کشور و بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، خط کشتیرانی ویژۀ حمل محمولات صادراتی از ۲۰ اسفند ماه آغاز به کار می‌کند.

وی ادامه داد: بر این اساس محمولات صادراتی توسط کشتی‌های ناوگان شرکت حمل فله، به صورت منظم و ماهی یک بار از ایران به سوریه توسط کشتی‌های چند منظوره که قابلیت حمل محمولات فله، کالای عمومی و کانتینر به طور مجزا یا ترکیبی دارند، حمل خواهد شد.

مدیر عامل شرکت حمل فله با تأکید بر اینکه نخستین محمولۀ در تاریخ بیستم اسفند به بندر لاذقیه ارسال می‌شود، گفت: تجار و صاحبان کالا می‌توانند جهت هماهنگی با امور حمل کالای عمومی این شرکت نسبت به انجام مراحل سفارش اقدام کنند.

کاپیتان حسومی تصریح کرد: چنانچه راه‌اندازی این خط کشتیرانی با استقبال صاحبان کالا رو به رو شود، امکان حمل محمولات تا دوبار در ماه قابل انجام خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: هدف از راه‌اندازی این خط کشتیرانی افزایش سهم ناوگان ملی از بازار حمل محمولات صادراتی و وارداتی در شرایط تحریم است.

کد خبر 40948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =