۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
کاهش ۷ هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس تهران در ادامه روند منفی روزهای گذشته خود، امروز(چهارشنبه) هم ۷هزار و ۴۸۷ واحد افت کرد و به یک میلیون و ۲۳۸ هزار و ۳۹۵ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار اگزیم نیوز، شاخص کل بورس تهران امروز ۷ هزار و ۴۸۷ واحد(معادل ۰.۶۰ درصد) از ارزش خود را از دست داد و به یک میلیون و ۲۳۸ هزار و ۳۹۵ واحد رسید.

شاخص قیمت(وزنی-ارزشی) هم با یک هزار و ۹۵۳ واحد افت، ۳۲۳ هزار و ۱۵۲ واحد شد.

شاخص کل هم وزن اما ۹۳۲ واحد رشد را به ثبت رساند و ۴۳۸ هزار و ۹۶۶ واحد شد. شاخص قیمت هم وزن هم امروز مثبت بود و با ۶۰۹ واحد افزایش به ۲۸۶ هزار و ۹۵۷ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور با ۹ هزار و ۷۱ واحد افت، شاخص بازار اول با ۵ هزار و ۳۸۰ واحد کاهش و شاخص بازار دوم با ۱۵ هزار و ۴۸۷ واحد افت به ترتیب یک میلیون و ۷۶۲ هزار و ۱۰۵ واحد، ۹۰۶ هزار و ۲۵ واحد و ۲ میلیون و ۵۰۵ هزار و ۳۱۱ واحد شدند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز ۴۳ واحد کاهش یافت و به ۱۷هزار و ۵۹۰ واحد رسید.

امروز و در بازار بورس تهران بیش از ۶ میلیارد و ۱۹ میلیون برگه سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به قیمت ۶ هزار و ۹۹۷ میلیارد تومان در ۶۹۱ هزار و ۲۷۲ نوبت معاملاتی داد و ستد شد که مقداری از روز گذشته بالاتر بودند.

بیشترین تاثیر منفی در کاهش ۷هزار واحدی شاخص کل بورس تهران مربوط به نمادهای فارس، فولاد، شستا و فملی و بیشترین تاثیر مثبت نیز مربوط به نمادهای وپارس، شبندر و شبریز بود.

نمادهای پرتراکنش بازار امروز نیز نمادهای شپنا، شبندر، ولپارس، وپارس، شتران و سیتا بودند.

کد خبر 40927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =